Zdravim, posledni dobou se mi na GS1200 2008 stava, ze mi za jizdy spadnou budiky, zacne svitit cervenej trojuhelnik, ews, pak naskoci, pak zase vypne. Dela to cim dal casteji. Neni to jako spatnej kontakt, protoze hodiny jdou. Dnes to blblo celou jizdu. Celou dobu bez vlivu na jizdu, motor. Az dnes to i trochu zaclo vynechavat.... Nevite co to je? Na blbej kontakt nebo prodreny draty to nevypada, protoze to zacne treba pocitat prumernou spotrebu od vynechani....
Diky za radu
Upravil Tom_P dne 23.04.2020 21:29
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
PavelDR napsal:
Tak ti asi odchází ews antena,ne?Zkus vyměnit pokud máš náhradní,nebo s někým zkusit prohodit.
To mne napadlo, ale to by to chciplo, pripadne nechtelo chytit. Jestli se nepletu.....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Pokud si dobře pamatuju, měl jsem podobné příznaky na mé 2007. Vyřešila to výměna spodního dílů spínací skříňky, kde jsou mikro kontakty. Někde na netu a myslím, že i tady se o tom psalo a byl tam i navod jak ty mikrospinače vyměnit. Milan mně to vyměnil za nový díl.
Snažím se jet tak, abych dojel domů.
Trošku se přiseru s dotazem na EWS antenu. Existuje nějaké číslo revize/provedení, od které už to není problémová věc ? Jako to je například u benzínových vstřiků na přímovstřikové BMW.
Tak jsem to privezl ze servisu a porad to blbne. Fakt nikdo netusi co to je? Za jizdy zacnou padat budiky, zacne svitit cervenej trojuhelnik, ews, pak zase naskoci. Uplnej kolotoc. Trochu to ztrati vykon. Pak zase treba 20 km nic.... je to jako blbej dotek něčeho......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
No tohle padání rafiček se stávalo třeba u přístrojovek fabii nebo oktávek, protože se při výrobě desky plošných spojů používal nekvalitní bezolovnatý cín. Stačilo budíky rozebrat, desku znova propájet i s trochou olovnaté pájky a pak už jely bez problému. Ještě znám druhý, ale takový humpolácký trik, který se používá pro obnovení kontaktů cínu s deskou. Deska budíků se dá nachvilku do trouby, cín změkne a studené spoje se obnoví. Ale je to na vlastní nebezpečí.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Ale spíš to vypadá jako někde prodřený nebo nalomený kabel.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
No tohle padání rafiček se stávalo třeba u přístrojovek fabii nebo oktávek, protože se při výrobě desky plošných spojů používal nekvalitní bezolovnatý cín. Stačilo budíky rozebrat, desku znova propájet i s trochou olovnaté pájky a pak už jely bez problému. Ještě znám druhý, ale takový humpolácký trik, který se používá pro obnovení kontaktů cínu s deskou. Deska budíků se dá nachvilku do trouby, cín změkne a studené spoje se obnoví. Ale je to na vlastní nebezpečí.
Takto som 'opravil' dosku znamemu. Posledna moznost.
Jo ono to ve dvou případech vyjde a v třetím bohužel ne. Vysokou teplotu nemají rády v tomto případě kondenzátory ani krokové motory.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Ahoj, moc to sem nepatří , ale nechci zakládat nové vlákno.Máte někdo nějaký tip kde se dá koupit kryt palubní desky na 12ku 07 za lepší cenu než u TT? 1300kč za kousek plastu se zásuvkou se mi zdá trochu moc.Předem děkuji.
zlomenakost napsal:
Ahoj, moc to sem nepatří , ale nechci zakládat nové vlákno.Máte někdo nějaký tip kde se dá koupit kryt palubní desky na 12ku 07 za lepší cenu než u TT? 1300kč za kousek plastu se zásuvkou se mi zdá trochu moc.Předem děkuji.