Ahoj,
Prosím o radu, na mém GSu R1150 Gs r.v. 2000 jednosvíce bez ABS. Po zapnutí klíčku se nerozsvítí kontrolka dobíjení, ani kontrolka neutrálu, svítí pouze mazání. Po nastartování kontrolka mazání zhasne, ale motorka začne dobíjet až pokud motor poprvé překročí 3000 ot. za minutu ( měřeno multimetrem ), pak již dobíjí i na volnoběh. V tom okamžiku se ale rozsvítí kontrolka dobíjení i neutrálu. Po zařazení rychlosti obě kontrolky (neutrál a dobíjení) zhasnou a rozsvítí se opět až při vyřazení na neutrál.
Alternátor po odzkoušení na stolici je naprosto v pořádku a dobíjí již od 800 ot. za minutu. Nesetkal jste se někdo někdy s takovouto závadou?
Díky za reakce.
Zacal bych kontrolou kabeloveho svzku okolo budiku. Jestli to nekdy nekdo nebastlil nebo jestli se nekde neprodrel kabel.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Zkontroluj si kabeláž do přístrojovky. Jsou v ní pospojovány "kostry" a "plusy". Dost často se uvnitř v bužírce drží voda, spoje vyhnijí, zoxidují, přeruší se, a potom to takhle různě zajímavě zlobí. https://tonda1200.../192663004 https://tonda1200.../192663005...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky oběma za odpovědi, dnes jsem zjistil, že opravdu ve svazku ke kontrolkám je v uzlu jeden spoj přehnilej. Již opraveno a moto funguje bez problému. Ještě jenou díky moc.
Servisák+Tonda: Pánové, vím, že je to tady už skoro "folklór", ale přesto: KLOBOUK DOLŮ!!
Upravil Woodman dne 01.05.2020 20:38
...songs from the wood make you feel much better...