Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Na "sytič" padají otáčky
namork1
#1 
Přidané 03.05.2020 13:28
Avatar člena


Příspěvků: 845
Registrace: 16.04.13
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit se studenými starty na r1100. Při startování studeného motoru se "sytičem" motorka chytne po pár převalení motoru a otáčky začnou pomalu stoupat až ke cca 2000ot, chvíli se drží a pak začnou postupně klesat, motor se třepe až většinou chcípne. Pak už jde natočit těžce, většinou s přidaným plynem a musím dlouho točit.
Dělal jsem ventily, synchro, kontroloval jsem i TPS který byl zakáplý barvou na 0,370-0,385V .... zkoušel jsem nastavit na cca 0,390 ale bez výsledku. Svíčky jsou nové s cihlovou barvou. Fakt už nevím ..... Podezírám TPS protože docela kolísájí hodnoty napětí - jednou jsem naměřil i 0,350 a pak hned 0,390V. Za tepla jede jak z praku.
 
servisak
#2 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.05.2020 13:40
Avatar člena


Příspěvků: 12372
Registrace: 02.01.09
Jeste nez zacnes utracet udelej reser jednotky motroniku
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
namork1
#3 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.05.2020 13:49
Avatar člena


Příspěvků: 845
Registrace: 16.04.13
To jsem zapoměl napsat, taky jsem jej dělal protože jsem přešvihl 0,4V Sad
 
namork1
#4 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.05.2020 14:27
Avatar člena


Příspěvků: 845
Registrace: 16.04.13
Opakovaným měřením zjištěno že po vypnutí motoru na TPS vždy naměřím pouze 0,345 - 0,350 což mi příjde už moc chudé. Když potom vytočím plyn a pustím tak naměřím mnou nastavených 0,390V. hmm!

Tohle mi chybělo Grintongue
 
servisak
#5 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.05.2020 14:41
Avatar člena


Příspěvků: 12372
Registrace: 02.01.09
0.390 v je hodne. Nastav 0.36v ale mohl odejit potik proc ne. Mas moznost vyzkouset jinej
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
namork1
#6 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.05.2020 18:00
Avatar člena


Příspěvků: 845
Registrace: 16.04.13
Dobře vyzkouším ještě nastavit 0,36V. Továrně bylo nastavených něco mezi 0,37 - 0,38V Míň jsem nezkoušel, vycházel jsem z návodu v Oilhead. Jinej TPS nemám.

Je fajn že se tu za ty 2 roky co jsem tu nebyl, kromě názvu nic nezměnilo ... stále jsou tu lidé kteří umějí a snaží se pomoct clap
Upravil namork1 dne 03.05.2020 18:03
 
namork1
#7 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.05.2020 18:32
Avatar člena


Příspěvků: 845
Registrace: 16.04.13
Tak jsem se díval na kolik takový TPS dnes vyjde a nestačím se divit. Nějak jsem doufal že když u bmw stojí kolem 7000kč, že přímo od Bosche bude tak za polovic jako tomu bývalo u Hall senzoru. No a vidím že ceny se srovnaly Frown
 
Bohumil
#8 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.05.2020 18:54
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
A máš vuli na lanku a dyz zaklapnes plyn tak slyšíš jak cvakne kladka na doraz ?
Kupredu spatki ni krok...
 
namork1
#9 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.05.2020 19:15
Avatar člena


Příspěvků: 845
Registrace: 16.04.13
Zdarec Bohumile Wink Vůli na plynu mám sice minimální ale klapky cvakají na dorazech jako krávy to jsem kontroloval.
 
namork1
#10 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 07.05.2020 08:19
Avatar člena


Příspěvků: 845
Registrace: 16.04.13
Zkoušel jsem nastavit 0,36V a zvětšil jsem pro jistotu vůli na plynu ale pořád stejný helpless
 
namork1
#11 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 12.09.2020 11:22
Avatar člena


Příspěvků: 845
Registrace: 16.04.13
Tak problém vyřešen. Nejspíš jediný a zásadní problém byl v totálně zahnojených klapkách které se vždy vracely do jiné polohy při každém zavření plynu a hlavně v zanesených obtokových šroubech. Po vyčištění a nastavení zero=zero volnoběh krásně drží i za studena a motorka jede jako z praku. Že by Occamova břitva Frown Smile
 
sojka
#12 
Na "sytič" padají otáčky
Přidané 03.10.2024 12:57

Příspěvků: 4
Registrace: 02.10.24
namork1 napsal:
Tak problém vyřešen. Nejspíš jediný a zásadní problém byl v totálně zahnojených klapkách které se vždy vracely do jiné polohy při každém zavření plynu a hlavně v zanesených obtokových šroubech. Po vyčištění a nastavení zero=zero volnoběh krásně drží i za studena a motorka jede jako z praku. Že by Occamova břitva Frown Smile


Vím, že 4 roky po ale pořád užitečný, díky moc za radu! Měl jsem stejný problém. Hledal jsem chybu v palivovém systému. Kontrola pumpy, výměna hadic, výměna filtru. Byl tam původní z roku 98.

Už jsem koupil nové vstřiky a pak jsem si přečetl tenhle příspěvek. Vstřiky jsem vyměnil tak jako tak ale hlavně jsem komplet vyčistil ty klapky v ultrazvukový čističce a konečně se to začalo hýbat tak, jak má. Úplně jiná motorka za studenta teď.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 51
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.51 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI