Se divím zes to tam vůbec nasadil...může tam být prasklinka a igdybi nee tak já bych to hodil do popelnice...stejně už to máš jakýsi olezly.
Kupredu spatki ni krok...
Tím, závity se opravily, myslíš to, žes je projel závitníkem?
Tak na to už bych nesedl, ani kdyby mě zaplatili. To ti snad musí být jasný, že tím se zvětší vůle?... a kdyby ti to jasný nebylo, tak jsi to musel cítit po našroubování šroubů. Jestě opravnou sadu na závity bych v nouzi pochopil, ale tohle hoď do šmelcu a kup si jinej střed a unašeč.
... ani nechci vidět, jak vypadá zbytek motorky, když vidím jen ten kousek na fotce
Upravil Mr GS dne 18.05.2020 18:30
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Bohumil napsal:
Se divím zes to tam vůbec nasadil...může tam být prasklinka a igdybi nee tak já bych to hodil do popelnice...stejně už to máš jakýsi olezly.
To vypadá, jak kdyby byly povolené všechny šrouby a dost dlouho si toho nikdo nevšiml. Při rozjezdu a brždění se pak kolo pootočilo oproti náboji. Zajimavé je, že to asi nebylo patrné při jízdě. Kola bych se nebál a klidně ho vrátil zpět a utáhl na předepsaný moment s novýma šroubama. Jak ale vypadá závit v náboji si netroufnu odhadnout. Může být načnutý a měl bych docela obavy o jeho pevnost.
Riddle napsal:
To vypadá, jak kdyby byly povolené všechny šrouby a dost dlouho si toho nikdo nevšiml. Při rozjezdu a brždění se pak kolo pootočilo oproti náboji. Zajimavé je, že to asi nebylo patrné při jízdě. Kola bych se nebál a klidně ho vrátil zpět a utáhl na předepsaný moment s novýma šroubama. Jak ale vypadá závit v náboji si netroufnu odhadnout. Může být načnutý a měl bych docela obavy o jeho pevnost.
Nepostrehol som to, pri jazde asi v 50tke sa motorka rozvlnila a hned som zastavoval. Sruby dotahujem na moment aky ma byt a uz nieje problem. Nove sruby drzia. Vravim po 3000km som to dal dole a dotiahnutie pravidelne kontroloval a moment tam bol.
Sleduj: https://www.insta..._source=qr
Podle fotek to vypadá, že ti v každé díře chybí půlka závitu. Jestli si v Mongolsku, tak to dotáhni šrouby na citovku a dojeď na tom domů, ale jestli jsi někde v Evropě, tak to vyměň, riskuješ svůj život, Jestli si u sebe doma a přemýšlíš, jak to opravit, tak si magor.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Tak ty diry v kole by sly projet presnym vrtakem a vyvlozkovat, ale spis bych se bal toho, ze krouzek je dost ohoblovanej a dosedaci plocha je orvana do kuzele. Jak vypada unasec?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
oration napsal:
Sice vole sa nezvacsili ale je vidno(aj na foto) ze sa to opiera o srubu. Napadlo mi, ci neexistuje nejaka metoda ako tie vole aspon trosku zredukovat. Napadol mi tekuty kov, ale ten by asi tie sily nevydrzal. Dik za tipy.
O šroub se ti to nemůže opírat, to máš určitě od té doby povoleného kola.
Pokud máš v pořádku dosedací kužely, závity ti udrží utahovací moment a následně se šrouby nepovolují, tak to vůbec neřeš. Tomu šroubu je jedno jaká je tam vůle, ta díra je vždy s vůlí.
Spitfire napsal:
Podle fotek to vypadá, že ti v každé díře chybí půlka závitu.
V náboji kola přece žádný závit není, to co vidíš je obtisk závitu ze šroubu, když se mu to povolilo.
Jo už jsem se zorientoval, myslel jsme si, že se koukám na něco jiného. Tak to není taková tragedie. Nicméně bych se divil, kdyby se nezrušila alespoň třetina závitu v hrušce, to mi nepřijde jako bezpečný. A středy kol se dají sehnat za normální peníze: https://www.tipmo...y-kol.htmlBMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Na unášači nevidno rozdiel.Áno, ten stred je dosť ohobľovaný, ale zas nieje ohobľovaný unášač ani nevidno nijaké piliny. Dosadacie kuželi sú také aké majú byť. Závity usudzujem, že sú v pohode asi tiež keď to po 3000km nepovolilo ani trochu. Tie stredy sú fakt za super prachy, ale kto by to preplietol
Upravil oration dne 19.05.2020 07:57
Sleduj: https://www.insta..._source=qr