Chlapi mám problém, nechal jsem vyměnit vstřiky, seštelovat ventily a kvůli klepání vyměnit napínáky. Klepání jsem se víceméně zbavil, nebo spíš se to výrazně zlepšilo. Ale když jsem nechal moto na centrálním stojanu a nechal ho zahřát, tak mi začaly kolísat otáčky na volnoběh..cca 1-2 minuty v pohodě, pak pokles na 1-2 sekundy, že měl motor tendenci zdechnout, ale zase se otáčky srovnaly..Přišlo mi, že haproval pravej válec..Máte tip,čím by to mohlo být?..Na co se mám zaměřit?
Jo a pak ještě jeden problém...Jednou za uherák se mi stane, že při podřazení mi zničeožnic chcípne motor..,ale zase se okamžitě chytí..Tenhle nešvar má asi jednoduchý vysvětlení, na bočák jsem dal rozšířenou packu a jak jsou už unavený pružiny, tak sotva drží nahoře...nejspíš o něj trochu zavadím, nebo se zhoupnu v ďolíku a sepne čidlo policajta..Je to možný? Nový pružiny už sháním, popřípadě čidlo vyřadím..Spíš mě zajímá jestli nemůže být příčina v něčem jiným..Díky..Honza
Nepíšeš co máš za motorku. Pokud TwinSparka, vyzkoušel bych cívky. Ale ještě s tím chcípaním by to taky mohl bejt Hall.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Mám 1150GSA dvousvíčku, letos jsem při seřizování synchro válců nebyl schopen držet 3500 otáček a taky na volnoběh se motor občas skoro zastavil, jako by měl problém s palivem. Po zkoušení všeho možného kamarád poradil, že to bude lambda sonda a měl pravdu. Jestli je vadná jde zjistit proměřením na kabeláže, ale návod nemám, sám bych to nedal. Tak jestli budeš v koncích, třeba i tohle je možná závada.
Krizus : Díky, beru v potaz, když to nepůjde poladit, tak ji zkusím vyměnit. Moto mi dělá kamarád, já na to nemám ani prostor,ani hlavu a bohužel ani ruce..Jen mi to předtím nedělala, tak pátrám na co se zaměřit a co popřípadě koupit..
MotoPaja: Doufám, že to Hall nebude, stalo se mi to fakt jen dvakrát v rozmezí asi 2 tisíc kilometrů..,nejdřív výměna pružin a to čidlo pro jistotu odpojím..
Tak to chcípání stojánkem nebude, to by se musel vyklopit prakticky nadoraz, no po prohledání fóra je to asi nejspíš špatný dotek ve spínači spojky. Teda doufám..Je fakt, že se to stalo při řazení. Možná že jsem spojku pořádně nedomáčkl..
To neni stojanem ani spojkou. Tohle chce poradne seridi nastavit a trosku to polecit. Resetoval jsi treba jednotku
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak- Hele, já s tím nedělal vůbec nic.. Odvezl jsem to do Luštěnic ke klukovi, co se mi staral o V-Stroma. Já se jen jako absolutní laik snažím dohledat možný příčiny, páč mi přijde že bavorak asi nebude úplně jeho šálek kávy..Původně jsem to chtěl odvézt k tobě, ale nechtělo se mi do Prahy. No, asi chyba..
servisak: Uvidíme, zkusil jsem reset řídící jednotky a je to stejný. Mates je šikovnej kluk, poctivej a motorkám rozumí. Jen se nemůžu zbavit dojmu, že brambora je prostě jiná a má svoje vrtochy, které znají jen speciální zasvěcenci..,jako např. Ty ,Tonda a pár dalších. Když to nepůjde, tak se holt vyprávím do Prahy..Stejně tam jdu od září dělat