Ahoj. Tak jsem si splnil sen a pořídil GS adv a potřeboval bych poradit.
Při nejtvrdším nastavení SPORT se při řazení motorka zhoupne jakoby byla moc měkká. Blblě se to popisuje, prostě když zmáčknu spojku jde přední vidle docela dost dolů a při přidání plynu se zase hodně zvedá. Tohle bych čekal u COMFORTu.
Je normální, že i nejtvrdší nastavení je takhle měkké a houpe nebo mám něco s přední vidlicí?
Díky za rady
Kofer napsal:
Ahoj. Tak jsem si splnil sen a pořídil GS adv a potřeboval bych poradit.
Při nejtvrdším nastavení SPORT se při řazení motorka zhoupne jakoby byla moc měkká. Blblě se to popisuje, prostě když zmáčknu spojku jde přední vidle docela dost dolů a při přidání plynu se zase hodně zvedá. Tohle bych čekal u COMFORTu.
Je normální, že i nejtvrdší nastavení je takhle měkké a houpe nebo mám něco s přední vidlicí?
Díky za rady
kolik to ma najeto? spis budou dead tlumice.
jak to tlumi narazy... spis min, tj. vic rany? Kdyz odchazi tlumic, na nerovnostech to vetsinou spis dela vetsi rany.
Ted mi odchazi widle na kole (tlumici prvek) tak to muzu rovnou pozorovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
najeto 44600.
Nerovnosti polyká podle mně skvěle. Ale při sportovnější jízdě na rovném asfaltu se prostě předek při přeřazování na můj vkus hodně potápí a pak zase zvedá.
Dělá to každá motorka - je to normální fyzika, uberu předek jde dolů, přidám, předek jde nahoru, ale při tom nejtvrdším nastavení mne to překvapilo jak moc.
Tak se jen ptám jestli je to v pohodě nebo to mám řešit
Projed se na nejaky jiny a uvidis, takhle ti to nekdo tezko rekne. Tlumice nebudou v nejlepsi kondici tak jako tak. Jestli mas treba 110kg tak ty tlumice jsou moc mekky na tvou vahu, ale jak pise Miguel, telever to dela o dost min nez klasicka vidle.
Upravil brtnik dne 10.06.2020 20:04
Kofer napsal:
najeto 44600.
Nerovnosti polyká podle mně skvěle. Ale při sportovnější jízdě na rovném asfaltu se prostě předek při přeřazování na můj vkus hodně potápí a pak zase zvedá.
Dělá to každá motorka - je to normální fyzika, uberu předek jde dolů, přidám, předek jde nahoru, ale při tom nejtvrdším nastavení mne to překvapilo jak moc.
Tak se jen ptám jestli je to v pohodě nebo to mám řešit
telelever jak pisou ostatni, se potapi minimalne, zvlast pri brzdeni.
Nicmene asi bude uz chciplej tlumic... ty km by tomu odpovidaly.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2