Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Kofer
#1 
Přidané 09.06.2020 22:16

Příspěvků: 2
Registrace: 09.06.20
Ahoj. Tak jsem si splnil sen a pořídil GS adv a potřeboval bych poradit.
Při nejtvrdším nastavení SPORT se při řazení motorka zhoupne jakoby byla moc měkká. Blblě se to popisuje, prostě když zmáčknu spojku jde přední vidle docela dost dolů a při přidání plynu se zase hodně zvedá. Tohle bych čekal u COMFORTu.
Je normální, že i nejtvrdší nastavení je takhle měkké a houpe nebo mám něco s přední vidlicí?
Díky za rady
 
xylem
#2 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Přidané 10.06.2020 09:49
Avatar člena


Příspěvků: 1006
Registrace: 16.09.15
SPORT ? COMFORT ?? ......... asi nejake nove rezimy, ja to neznam .... tedy na GSA 2013
Upravil xylem dne 10.06.2020 09:50
 
servisak
#3 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Přidané 10.06.2020 09:52
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
Jedna se o vzduchoveho advika lc advik nebyl ve 2013.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
xylem
#4 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Přidané 10.06.2020 10:00
Avatar člena


Příspěvků: 1006
Registrace: 16.09.15
blushing odchazim se stydet do kouta ........... LCA od 2014, jasny ....
 
hicks
#5 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Přidané 10.06.2020 10:48
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Kofer napsal:
Ahoj. Tak jsem si splnil sen a pořídil GS adv a potřeboval bych poradit.
Při nejtvrdším nastavení SPORT se při řazení motorka zhoupne jakoby byla moc měkká. Blblě se to popisuje, prostě když zmáčknu spojku jde přední vidle docela dost dolů a při přidání plynu se zase hodně zvedá. Tohle bych čekal u COMFORTu.
Je normální, že i nejtvrdší nastavení je takhle měkké a houpe nebo mám něco s přední vidlicí?
Díky za rady


kolik to ma najeto? spis budou dead tlumice.

jak to tlumi narazy... spis min, tj. vic rany? Kdyz odchazi tlumic, na nerovnostech to vetsinou spis dela vetsi rany.

Ted mi odchazi widle na kole (tlumici prvek) tak to muzu rovnou pozorovat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Kofer
#6 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Přidané 10.06.2020 19:56

Příspěvků: 2
Registrace: 09.06.20
najeto 44600.
Nerovnosti polyká podle mně skvěle. Ale při sportovnější jízdě na rovném asfaltu se prostě předek při přeřazování na můj vkus hodně potápí a pak zase zvedá.
Dělá to každá motorka - je to normální fyzika, uberu předek jde dolů, přidám, předek jde nahoru, ale při tom nejtvrdším nastavení mne to překvapilo jak moc.
Tak se jen ptám jestli je to v pohodě nebo to mám řešit
 
Miguel
#7 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Přidané 10.06.2020 19:58
Avatar člena


Příspěvků: 1649
Registrace: 19.03.12
Telelever to dela minimálně. Na rozdíl od klasické vidle.

pod trvalým dohledemSmile
 
brtnik
#8 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Přidané 10.06.2020 20:00

Příspěvků: 1513
Registrace: 06.05.08
Projed se na nejaky jiny a uvidis, takhle ti to nekdo tezko rekne. Tlumice nebudou v nejlepsi kondici tak jako tak. Jestli mas treba 110kg tak ty tlumice jsou moc mekky na tvou vahu, ale jak pise Miguel, telever to dela o dost min nez klasicka vidle.
Upravil brtnik dne 10.06.2020 20:04
 
hicks
#9 
GS adv 2013 - měkká i na SPORT?
Přidané 10.06.2020 20:56
Avatar člena


Příspěvků: 16425
Registrace: 09.07.08
Kofer napsal:
najeto 44600.
Nerovnosti polyká podle mně skvěle. Ale při sportovnější jízdě na rovném asfaltu se prostě předek při přeřazování na můj vkus hodně potápí a pak zase zvedá.
Dělá to každá motorka - je to normální fyzika, uberu předek jde dolů, přidám, předek jde nahoru, ale při tom nejtvrdším nastavení mne to překvapilo jak moc.
Tak se jen ptám jestli je to v pohodě nebo to mám řešit


telelever jak pisou ostatni, se potapi minimalne, zvlast pri brzdeni.

Nicmene asi bude uz chciplej tlumic... ty km by tomu odpovidaly.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 76
Členové on-line: 1
sosak

Registrováno: 8,728
Nejnovější člen: danbrabec

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.55 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI