Ahoj mám dotaz k teplotě oleje na 1100gs. Většinou mám teplotu oleje na Fid 5 dílků. Jednou v koloně mě to ukázalo všechny dílky. Jen se chci zeptat co dělat v případě 1100gs.jesli mám, vypnout motor? Někde jsem viděl že 1200gs když se přehřejw olej tak se vypnou. Nevíte jak je to u 1100gs?Díky
Upravil JANMZ dne 10.06.2020 21:18
Ideální je prostě jet a chladit motor. Ne se placatit v koloně s autama. Už jsem 1100GS ohřál na všechny dílky několikrát, vždy krátkodobě a v koloně. Jak jsem začal "vařit" rozjel jsem to na prasáka mezi autama a teplota šla hned dolů. Jednou v Bruselu pod centrem v tunelu možná na 20minut teplota na max, po vypadnutí z tunelu jsem motku hned odstavil u pumpy a dal si kafe. Asi bych jí v této teplotě nedržel třeba hodinu a nedával jí moc čoud. A když by se tak stalo a musel jsem, tak bych pak vyměnil olej.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Kdysi davno v Polsku, zacpa jak d*bil a fakt se nedalo jet... Teplota v cervenym a motorka mi zdechla... Dotlacil jsem to pod jedinej strom co byl u chodniku a nechal schladnout... No a pak jsem jel zase dal. Loni v Sarajevu skoro to samy, ale pak se to trochu rozjelo a teplota sla dolu. Dulezite je jet, na vyssi kvalt, ale jet. Je to vzduchac, takze se olej chladi naporem vzduchu.
Kdyz pojedes ve vedru po dalnici, delsi dobu a budes motorku drzet u huby, tak ti teplota na FIDu taky stoupne, o carku, ale stoupne... Tak proste uberes a po case se zase srovna na svych ,,5 carek".
Upravil Kubrt dne 10.06.2020 23:33
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.