Pozerám, že moja ex ešte slúži . Láďo a čo tak tento “repasnúť” , vystriekať kontoxom, potom spojiť a zafixovať napr omotanim samozmršťovavej pásky a strihnúť drôty smerom k nádrži a tam dať ľubovoľný 4-pinový konektor aby si mohol sundávať nádrž?
Různé čističe kontaktů jsem už zkoušel, ale funguje to jenom chvilku. Kvalitní konektory mám, ale chtěl jsem origo kvůli případné změně nádrže.
Nakonec nezbyde nic jiného než tam dát neorigo, protože origo se nedají zvlášť koupit.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Jak funguje čistič kontaktů pokud funguje?
Rozpustí bordel a ten se poděje kam?zůstane v konektoru.
Nastříkat čistič nechat působit vypláchnout a znova dokud to nebude dokonale čísté
a potom lehce namazat.
Na kontakty nějaký sprej je jich velký výběr vyčistit,opláchnout benzín nebo čistič brzd
namazat lehce WD 40 vytěsňuje vlhkost trochu maže má velkou vzlínací schopnost dostane se všude. Občas to zkontrolovat a promáznout.
Pokud budeš lisovat na starý zoxidovaný kabel nový konektor tak to nemusí dopadnout nejlíp.
Kratkej napsal:
Jak funguje čistič kontaktů pokud funguje?
Rozpustí bordel a ten se poděje kam?zůstane v konektoru.
Nastříkat čistič nechat působit vypláchnout a znova dokud to nebude dokonale čísté
a potom lehce namazat.
Na kontakty nějaký sprej je jich velký výběr vyčistit,opláchnout benzín nebo čistič brzd
namazat lehce WD 40 vytěsňuje vlhkost trochu maže má velkou vzlínací schopnost dostane se všude. Občas to zkontrolovat a promáznout.
Pokud budeš lisovat na starý zoxidovaný kabel nový konektor tak to nemusí dopadnout nejlíp.
tak jsem to dělal, ale nemůžu ty piny vyndat ven, abych viděl, jestli je už čistý...
Lisovat je nebudu, napájel bych je
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Zdá sa mi, že piny sú na konci “rozpilene”, tam ich trochu roztiahnuť , popr ak nie, tak mierne priohnúť plus vyčistiť opakovaným nastriekanim kontoxu, ponastrkavat, vypláchnuť napr čisticim brzd, to pár krát opakovať, potom to namazat vodivou vazelinou a spojiť, poriadne omotat (vodotesné) tou samosmršťovačkou a pokoj na vždy
Tak jsem s číslem které je na konektoru oslovil distributora TE Connectivity a odepsal, že výrobce píše u tohoto čísla "Restricted" což znamená, že je to blokováno a volně neprodejné.
Takže s novým konektorem máme smůlu
BMW R 1100 GS
tak jsem to dělal, ale nemůžu ty piny vyndat ven, abych viděl, jestli je už čistý...
Lisovat je nebudu, napájel bych je
Pár týdnů zpátky jsem ho rozdělával a opravoval a 1150 gs. Je tam takový modrý plastovy fixační klinek napříč celým konektorem, který musíš vysunout doboku ven a pak těm jednotlivým pinům musíš pomoct ven zatlacenim z vnitřní strany směrem ke drátům. Používal jsem sikovky, kdyrymi jsem je následně chytil za spoj drátu a pinu a v pohodě vytáhnu. Zpátky to šlo v pohodě jen nasunout a zajistit.
tak jsem to dělal, ale nemůžu ty piny vyndat ven, abych viděl, jestli je už čistý...
Lisovat je nebudu, napájel bych je
Pár týdnů zpátky jsem ho rozdělával a opravoval a 1150 gs. Je tam takový modrý plastovy fixační klinek napříč celým konektorem, který musíš vysunout doboku ven a pak těm jednotlivým pinům musíš pomoct ven zatlacenim z vnitřní strany směrem ke drátům. Používal jsem sikovky, kdyrymi jsem je následně chytil za spoj drátu a pinu a v pohodě vytáhnu. Zpátky to šlo v pohodě jen nasunout a zajistit.
Klínek jsem měl venku, ale stejně se mě piny nepovedlo vyndat. Možná to ještě zkusím.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E