Právě jsem si koupil BMW 650 GS TWIN a v techničáku mám 25 Kw. Prodejce mě říkal že je otevřená, ale když jsem nasedl, tak mám pocit že tam chybějí ty kilowaty. Zatim mám najeto 300 km, Připadá mě že to nejde vytočit, okolo 6 tis už to nezrychluje a max. byla 150. Poradí mě někdo jak to zjistit? Plyn jde na doraz, už jsem se díval.
Zalezi jak je to udelany. Resil jsem to a musely se menit i hrdla. Muze to byt dorazem a softem ale bez ohledani nic nezjistis
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Pokud byla škrcena v továrně, tak se způsob liší podle ročníku - respektive modely s elektronickým plynem se škrtí jen softwarově (určitě od modelu 2017+).
škoda, že Edelweiss100 nenapsal jak dopadl. koupil jsem F700GS a mám pocit, že nemá zátah jak by měla mít. Porovnávám s F650GS (jednobuch). Zdá se mi, že ta 650 má v určitých otáčkách větší tah než 700. Může být z převodovaná více do pomala, ale to by měl nahradit vyšší výkon. Zkoušel jsem různé jízdní režimy. Jen jsem nestihl zkusit vypnout asistenta prokluzu, ale to by snad nemělo mít vliv. Dá se nějak laicky poznat, že motorka jede jak má?
Něco se laicky poznat dá.
Ale zrovna rozdíl mezi 650 /700 se mi zdá výkonově fakt malej.
Jinak test maximálky a test zrychlení 0-100, jestli dosahuje to, co výrobce píše v tech. parametrech. Dál najít někoho se stejnou motorkou a svést se, nebo si sním dát závod na porovnání výkonu.
R1200GSA LC '14 modrá od Boba :-)
No, 650 je jedno buch a má 37KW (objem 650) kroutící moment 60Nm. 700 je dvouválec má 55KW (objem 800) kroutící moment 77Nm. Budou tam jiné převody, ale myslel jsem, že to znát bude. Počasí teď zrovna nepřeje testování rychlosti a je také trochu problém kde. Pokud to neudělá těch necelých 200, tak co s tím? Má to elektronický plyn. Ten se musí nějak kalibrovat? O nikom v blízkosti kdo by měl 700 zatím nevím. Jinak by to bylo samozřejmě nejlepší porovnání.
No ony ty ,,brzdy" asi nejsou zase tak dostupný -že by je měl každej aspoň desátej servis a ten kdo ji má -vědom si své vyjímečnosti rád bude požadovat částku nemalé výše (což pro některé lidi nemusí být překážka)
V okolí Rychnova netuším. Většinou mají brzdu ve firmách, kde se zabývají chip tuningem. Ceny jsou různé, ale co jsem zjišťoval, tak se to pobybovalo od 1500 po 3000 Kč.
Nepíšeš odkud jsi ale myslím že je i tady na fóru dost lidí co servisují BMW a jsou různě po ČR, takže nejjednodušší bude s někým se domluvit a zajet tam s motorkou aby ti to projel, než shánět někde brzdu která tě bude stát určitě víc a ve finále když tam naměříš že to má míň než má mít, tak stejně do toho servisu budeš muset jet..
Nebo se poptej někde v okolí kdo má stejnou moto a domluv se že by jste to porovnali.
Ahoj. Jestli jsi z Rychnova tak dojeď do Hradeckýho Stratosu. Je tam velmi dobrej mechanik, který 700GS dělá řadu let. Projede se a hned ti řekne jestli je to OK nebo ne. Bude to nejlevnější a nejjistější varianta
My jsme koupili vnučce 700GS, které bylo z fabriky uškrcený na 35kW. Dovozce ji otevřel, ale nám se to nezdálo dost. Maximálka neodpovídala. Mechanik po projetí konstatoval, že nejede jak má a zjistil proč.
co mě nezabije , to mě posílí
Ahoj. Děkuji za rady. Chip tuning mě také napadl. Ten dělají v Hradci Králové v ceně 4000-5000 (podle toho jestli mají akci).
Pokud je ve Stratosu někdo kdo to umí, bude to možná bezpečnější než ji nechat načipovat.....
pilotski napsal:
Ahoj. Děkuji za rady. Chip tuning mě také napadl. Ten dělají v Hradci Králové v ceně 4000-5000 (podle toho jestli mají akci).
Pokud je ve Stratosu někdo kdo to umí, bude to možná bezpečnější než ji nechat načipovat.....
Jestli ono to nebylo myšleno spíš tak, že když dělají chiptuning, tak budou mít brzdu, na který tě změří, ne že máš čipovat motorku Návštěva někoho kdy ty stroje zná bude určitě lepší nápad.
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
Jestli ono to nebylo myšleno spíš tak, že když dělají chiptuning, tak budou mít brzdu, na který tě změří, ne že máš čipovat motorku Návštěva někoho kdy ty stroje zná bude určitě lepší nápad.[/quote]
Ano, vím, že to tak bylo myšleno . Mezitím jsem, ale zvažoval, že bych spláchl dvě mouchy jednou ranou. Tedy nechal si ji změřit a zároveň posílit.
Moudřejší, ale bude ji dát někomu kdo tomu rozumí již na začátku .
Jestli ono to nebylo myšleno spíš tak, že když dělají chiptuning, tak budou mít brzdu, na který tě změří, ne že máš čipovat motorku Návštěva někoho kdy ty stroje zná bude určitě lepší nápad.[/quote]
Ano, vím, že to tak bylo myšleno . Mezitím jsem, ale zvažoval, že bych spláchl dvě mouchy jednou ranou. Tedy nechal si ji změřit a zároveň posílit.
Moudřejší, ale bude ji dát někomu kdo tomu rozumí již na začátku .