Zdravím mistni odborníky, kamarád koupil gs 1200 04, a po pár km začal cvakat levej válec, udělaly se ventilové vůle, na výfuky bylo přes 0,40 mm, tak se vše nastavilo motorka jezdila dál, cvakání přestalo, vše v pohodě a teď po 8 tis/km zase cvaka a vůle na výfuku 0,50 mm, už mi to bylo divný, tak jsem vyndal vacku a zvihatka jestli se nevydiraji a nikde nic, vačka, zdvihátka, vahadla vše bez poškození, jediný co jsem našel tak jsou tam ještě zdvihací tyčky ze třech dílů ale ty jsou taky bez poškození nevydreny. Čím by mohlo být to zvětšování vůle když se nikde nic nevydira ?
svobodakT přiložený následující obrázek:
servisak napsal:
Vem tycku do klesti a zkus ji natahnout.
Tyčky mají kloboučky v sobě zaraženy, nejdou vyndat a měřil jsem obě tyčky a jsou na chlup stejně dlouhý, takže že by se zaklepaval klobouček do tycky se neděje.
Waltr napsal:
Podmínky měření stejné- teplota?
Axiální vůle?
Seřizovací šoub je OK?
První seřizování vůli při cvakání jsem nedělal já, jinak druhý měření když ti začalo po 8 tis zase cvakat se samozřejmě dělalo na studeném motoru a axiální bike jsem neměřil ale nemyslím si, že by špatná axiální vůle udělala z 0,30 po 8 tis 0,55. Šroub je ok, ventil bez známek rozklepani, vačka netknutá a hrníček též.
Já si to také nemyslím. Ani si nemyslím že jsem to nekde napsal.
Zminuji to kvůli klepání. Mimochodem je to standartní úkon servisu.
A pokud jsi prvotní seřízení vůli nedělal ty, nechal bych to ještě projevit.