Zkus zjistit, jestli máš funkční spojkový spínač (vypínač). Vyšroubuj ho a multimetrem proměř kontinuitu. Nejsem si jistý, ale myslím, že při zmáčklé páčce (rozpojené spojce) a tedy stisknutém spojkovém spínači, by jsi měl mít na multimetru vidět kontinuitu. Pokud ne, tak je spínač špatný.
Vycházím z předpokladu, že startérové relé potřebuje k sepnutí kostru, kterou získává z N, spojkového spínače a spínače na stojanu.
Koupit novy. Resil jsem to na jare u Dakara 2004, pokud je stejny, pak je to part nr 61317650075 a cena cca 750Kc.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Já jsem "trubičkový" typ spínače pokusně opravil - taky se nevracel. Po naříznutí kovového pouzdra jsem ho rozebral, vyměnil pružinku, sekunďákem slepil a překryl smršťovačkou.
Funguje takto už skoro 50 tisíc km. Pružinku jsem tehdy haluzově objevil v mechanizmu bezpečnostního krytí zásuvkové lišty, která mi v té době "vyhořela" a zajímalo mě, jak kvalitně je zevnitř vyrobená...