Ahoj, potřebuji pomoc, mám z toho těžkou hlavu :-)
Sešly se mi dvě motorky, jedna Triple Black (rv.9/2011, naj. 55 tis., původ G druhá výročka 30 years GS (rv.2/2011, naj. 44 tis, původ DE) Obě dvě v super stavu (pocitově a subjektivně v lepším výročka)
Co mi ale komplikuje rozhodnutí je fakt, že TB má ESA, kdežto výročka ne... Nakolik je ESA užitečná a nejsou s ní do budoucna spjaté větší problémy než s obyč tlumičem? Chci podnikat cesty s batůžkem naložení, možná to může hrát při rozhodování také vliv... Na druhou stranu potočit kolečkem a přitvrdit zadek před cestou mě také nezabije...
prosteoff napsal:
Ahoj, potřebuji pomoc, mám z toho těžkou hlavu :-)
Sešly se mi dvě motorky, jedna Triple Black (rv.9/2011, naj. 55 tis., původ G druhá výročka 30 years GS (rv.2/2011, naj. 44 tis, původ DE) Obě dvě v super stavu (pocitově a subjektivně v lepším výročka)
Co mi ale komplikuje rozhodnutí je fakt, že TB má ESA, kdežto výročka ne... Nakolik je ESA užitečná a nejsou s ní do budoucna spjaté větší problémy než s obyč tlumičem? Chci podnikat cesty s batůžkem naložení, možná to může hrát při rozhodování také vliv... Na druhou stranu potočit kolečkem a přitvrdit zadek před cestou mě také nezabije...
Fakt nevím.
Podľa mňa, tak ako všetko, aj ESA a ne-ASA ma svoje vyhody a nevyhody. Mne viacmenej vyhovuje Esa, avšak najdoležitejšie je, aby bol akykoľvek podvozok v dobrej kondícii.
Myslel jsem si,že Výročka byla vždy s ESA.No asi se pletu.
Měl jsem 1200 víc a vždy s ESA.Jen u jedné mi vytekl zadní tlumič v 65000 km.To ovšem není problém ESA,ale samotného tlumiče.Což se ti může stát i u motorky bez ESA.
Já osobně jsme pro ESA jako i pro motorku v plné výbavě.
.
Prý si mohl majitel navolit výbavu... Nevím, třeba nám i na to někdo fundovanější odpoví
V úterý je pojedu projet a která mě více chytne, tu si nechám. Čas ukáže, myslím, že ani s jednou to není krok vedle. A vidím, že i v anketě je to rozpolceno...
Ja bejt tebou tak u tech motorek tak jako tak pocitam s investici do podvozku. Ne zridka v tehle km uz nektery vytece atd. Osobne bych do moto z GB nesel, ta sul se dostane skoro vsude.
ESA je dobrej pomocnik zvlast kdyz stridas zatizeni. Ono kdyz jedes sam a nebo ve dvou a nalozenej je rozdil od minima az na maximum tlumice, to se to nechce prenastavovat. Nehlede na to, ze s ESOU si muzes za jizdy podle povrchu menit vlastnosti.
Jeste existuje reseni od TT kde si das na moto bez ESA tlumice s jejich ovladanim a mas elektricky a lepsi nez ESA, akorat to stoji asi 90 tis, ale tady na bazaru je tusim DanielC prodava a ani za 50 je nikdo nechce, je to proste raketa.
Aktualne 1250 GSA HP
Vyrocka je vyrocka, TB je vsude plno.
Investice do tlumicu te stejne nemine, repas/vymena ma byt co 15-20t km.
Kdyz budes mit batuzek a jeste nalozenej tak tuplem.
Ja puvodni tlumice s ESA menil v 60t km za Wilbers a pecka. Sice 40t kč ale stalo to za to.
Upravil karlospv dne 16.11.2020 11:44
Šel bych do výročky bez elektrokurwítek. Vychytávky jsou asi příjemné, ale to je hlavně dnešní zbuznělou dobou.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /