Ahoj, motorka mi hlásí slabou baterku v klíčku, Po jedné sezoně je to brzy, ale asi to bude tím, že ji mám výhradně v kastlíku na nádrži, možná má nepřetržitý signál.
Ale k problému, při výměně baterky jsem se zhrozil jak je to uvnitř orezlé a už mne napadají černý scénáře. co když vlivem koroze přestane klíček fungovat? K motorce jsem dostal jeden klíček + jakousi plastovou planžetu, na kterou motorku nenastartuju.
Je nějaké nouzové řešení jak motorku nastartovat?
Novej přiložený následující obrázek:
Klíček bych vzal lehce kontoksem a jemným kartáčkem. Co nejdřív korozi odstranit.Pro příště uchovávat v suchu a teple. Na motorce nejlíp ve vnitřní nepromokavé kapse oblečení.
.
já už to všechno vyčistil zubním kartáčkem a kontaktolem, vypadá to dobře a funguje to. Víčko bylo taky trochu od rzi.
Okroužek je krásnej nepomačkanej, měkkoučkej, nechápu jak se tam vlhkost dostala. Klíček mi nikdy nezmokl, mám ho víceméně pořád v kastlíku na nádrži a ten je suchej. Vyndavám ho jen vyjímečně, když jdu pro rohlíky a zase hned do kastlíku abych ho neztratil.
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Tak jsem zkoušel to vybraný místo v blatníku a ono to funguje, dokonce to funguje i s normálním klíčkem a vyndanou baterkou, takže se problému co jsem měl na mysli nemusím bát. Takže díky za radu
Novej přiložený následující obrázek:
Obcas se stane ze tam neni ten okrouzek. A ano pod sedlo tu funguje i bez baterky ta jen dela zesilivac aby si mel radius kolem motorky
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Chlapi zlomil som si ten zalamovací klúčik naštastie až ked som ho vyrovnával tak ho nemám v zámke robili ste niekto nový ?
Máte s tým niekto skúsenosť ?