Ahoj. Jak jsem to vyřešil - čistá náhoda. Hledal jsem v inzerátech a dostal jsem se ke klukovi, kterému po přestavbě zbyla obutá 21 s novýma kotoučema a po domuvě mi to odprodal. Ale já jsem ještě před tím než jsem sehnal kolo, šel cestou jak píše Pertla a to, že jsem z ebaye zakoupil nový ráfek ze 100 pd. Takže mám kompletní kolo na motorce a nový ráfek, který časem využiji. Takže toť můj postup. Jo a v Bmw servisu mají ráfek dokonce za 14 tis. Hele sehnat komplet asi budeš mít problém. Snad se Ti zadaří. T.
Upravil Glokacek dne 15.01.2021 19:12
Hele a proč si nekoupíte jetý střed, k tomu Excel a necháte si ho navrtat profíkem a celé kolo sestavit. Já si na 650 takhle dělal dvě sady u Berana a jsem s jeho prací spokojený. Nevím jaký je rozměr na 1150, ale očekával bych širší než 1,6, tudíž 1,85. Excel dělá 40 děrové ráfky. Takže tak. Jedno kolo mě tuším vyšlo na desítku, dodal jsem střed, cena zahrnovala ráfek, vrtání, dráty, vyplétání.
Hotovo, tečka, konec dojebaným ráfkům.
Jestli má někdo problém s tím, že bude muset použít duše, tak potom si může ráfek podlepit a jezdit bez duší. Nicméně pokud si člověk bere 21, tak očekávám, že chce širší výběr špuntových gum, a ty bude používat tam, kde ocení možnost upuštění tlaku, s haltrem ideál. Nebo tubliss, ale ten je na cestu overkill.
Tak jako tak, Excel vede. Behr se svým blátem mu nesahá ani po kotníky.