Ahojte. mam problem s mojim Baworom. je to GS 1200 K25. pri urcitych otackach mi vynechava motor akoby zapol obmedzovac. dal som skusacku na cievku a na volnobehu dava iskru a pri otackach uz vynechava iskra. vymenil som spodne indukcne cievky ktore nedavali iskru no robi to to iste. ked odpojim snimac otacok vacky tak mi motorka ide normalne ale len do urcitych otacok a potom zase vynechava.mate niekto nejake skusenosti? dakujem
Jak píše Waltr, cívka, nebo snímač.
Spíš bych sázel na jednu z těch hlavních cívek. Ona na volnoběh může házet jiskru, ale při vyšších otáčkách přestane, nebo po zahřátí.
Neexistuje špatné počasí!
motorkar444 napsal:
Cievky som vymenil vsetky 4 za nove a aj snimac a aj tak nic
Neber to zle, jen se ujišťuju
Svíčky jsi vyměnil jako první, že?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ano aj sviecky nove a aj TPS vsetko som vymenil a nic. Moze to byt aj pri snimaci v hlave na vacke co dava impulz na animac otacok vacky? Akebo chybna riadiaca jednotka?
motorkar444 napsal:
Ano aj sviecky nove a aj TPS vsetko som vymenil a nic. Moze to byt aj pri snimaci v hlave na vacke co dava impulz na animac otacok vacky? Akebo chybna riadiaca jednotka?
Naozaj, nechcem robit múdreho, ale z popisu problému sa tu stále hovorí len o elektroinstalacii. A co palivo ? Čo tankkuješ ? Dufam, ze nie ten biohumus E10 ....
Který válec ti to dělá? Oba? Čerpadlo, regulátor, jeden? Vstřik? Může být i snímač. Nikdy jsem se s tím ale nesetkal. Cívky jsi měnil za nové?
Dělá ti to v nějakých otáčkách...a pak ve vyšších už ne?
chalani chcem sa este opytat. . . ta iskra na cievkach moze zavisiet aj z nedostatocnym funkcnym palivovym systemom? napr ze je maly tlak v palivovom systeme atd? ze by to posobilo aj na zapalovacie cievky ?
motorkar444 napsal:
chalani chcem sa este opytat. . . ta iskra na cievkach moze zavisiet aj z nedostatocnym funkcnym palivovym systemom? napr ze je maly tlak v palivovom systeme atd? ze by to posobilo aj na zapalovacie cievky ?
To nemá žádnou spojitost. Svíčky palí při každý otáčce, ikdyž probíhá nepracovní cyklus.
Zážehy přece probíhají na střídačku... levá-pravá-levá-pravá... ale jiskra skočí pokaždé na obou stranách, takže to s palivem nemá nic společného.
Jediný, co zasahuje do chodu zapalování a přitom s tím nemá logickou souvislost je ten idi.otskej protiprokluz (ASC), jestli to máš? ... ale to by v tuhle chvíli taky nemělo hrát žádnou roli.
Ono je docela divný i to, že bys poznal na chodu motoru, že ti nefungují spodní cívky. Ty jsou tam více-méně jen "do počtu" kvůli emisím, a zpravidla jejich chyba není nijak extra znát. Rozhodně ne tak, že by ti vynechával motor. To musí být v nepořádku i hlavní cívky... podle mého názoru teda
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
skusal som davat stroboskop medzi cievky a sviecky. na zakladny plyn davaju vsetky pekne iskru ale ak nahle pridam na plyne tak spodne sviecky prestanu davat iskru a hlavne (bocne) davaju dobre. zaujimave ze ak som odpojil snimac otacok vacky na hlave motora tak sviecky davali iskru pekne ci na volnobeh ci pri pridani plynu. lenze pri odpojenom snimaci mi ide motorka ale nema taku silu a ide len do rychlosti 150km hod. a potom zase vynechava akoby sa zapol obmechovac. ja uz toto fakt nechapem uz som zufaly
Zajeď s tím na diagnostiku. Třeba se něco ukáže
Každopádně je to zajímavá závada a dej vědět, jak to dopadlo.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mal som na diagnostike a neukazuje vobec ziadny chybovy kod. Objednal som riadiace jednotky z inej motorky a idem premerat kablovanie ci nieje jejaky nalomeny kabel. Dam vediet ako to dopadlo