crf250L jsem měl .. super motorka, ale slaboučká, ta slibovaná 300 nebude podle popisu moc velká změna, Zkusil jsem i KTM 690 enduro, ale to je zas moc silný a tvrdý .. škoda, že nedělají neco jako xr400, nebo drz400 .. koukal jsem na swm 300r a 500r .. zajímavé stroje ...
existují nějaká endurka od KTM, GASGAS, BETA, HUSQVARNA , která mají servisní interval na olej alespoň 2000km a rozumnou spolehlivost v 4T (300-500ccm) ?
(ch)stepan
To je pro tebe? WR450F má tisíc km na olej ale určitě můžeš i 2000, 500EXC totéž. Petikilo je super,
Má dost kroutaku ale výkon není tak šílený, cca 43 koní. Kupoval jsem do ní Dynojet, aby to trochu jelo.
A motohodiny jsou mýtus
pod trvalým dohledem
Otázkou je, zda jen někdo nezapomněl smazat inzerát.
Upravil Hrabe_X dne 16.12.2020 18:34
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Miguel napsal:
To je pro tebe? WR450F má tisíc km na olej ale určitě můžeš i 2000, 500EXC totéž. Petikilo je super,
Má dost kroutaku ale výkon není tak šílený, cca 43 koní. Kupoval jsem do ní Dynojet, aby to trochu jelo.
A motohodiny jsou mýtus
ukazuju to na Tipmotu, protože stránky Honda.cz jsou o nervy
Na motoinzerce.CZ je pěkná, sotva zajetá, s otevřeným výkonem.
Letošní WR450F přihlásit lze, viděl jsem to nabízet kiedrowski Racing z DE.
Potom ještě dualsporty od SWM, stary motor z Husqvarny. Výkon není tak šílený
Jako u 690ky.
pod trvalým dohledem
Inak ta 690ka má aj mokrú mapu (aj keď vlastne nemá žiadne mapy, iba mení reakciu na plyn), na nej to ide pekne mäkko , žiadne sklony k hrabaniu ani zbesile ťahanie za ruky. Keď dávam mladému motorku, vždy tam chce prepnúť tu mapu (mám príplatkový prepínač na rajdy, takze nemusím ani sedačku sundavat) a vozí sa ako na trialke. Na jar keď som prvý raz po zime sadol na motorku, ostala tam “zabudnutá” mokrá mapa od jesene, som na to prišiel až v teréne, keď to nechcelo ísť do driftu, po zime mi ten výkon akosi na ceste postačoval, nemá to nijako čudne priduseny prejav. Akurát ten podvozok v sérii má dosť tvrdý predok na take to pomalé hopsanie, na druhej strane ak sa naučíš, nemusíš potom kvôli nedostatku vykonu meniť motorku, iba prepnes mapu....to iste platí aj pre blbnutie na ceste, jazdu s bagazou....a ešte ostáva race mapa keď ti dorastu najväčšie gule, potom to lieta po zadnom aj keď nechceš
A nová má už aj trakčnú kontrolu a ABS , teda neviem ako to má s mapami...
Upravil patol dne 17.12.2020 10:07
A keďže sme na BMW fóre, tak by som do výberu zahrnul 650 Xchallenge, ale ta sa už nová nedá zohnať, ale zase tie na predaj bývajú už vyšľachtené (podvozok)
patol napsal:
Inak ta 690ka má aj mokrú mapu (aj keď vlastne nemá žiadne mapy, iba mení reakciu na plyn), na nej to ide pekne mäkko , žiadne sklony k hrabaniu ani zbesile ťahanie za ruky. Keď dávam mladému motorku, vždy tam chce prepnúť tu mapu (mám príplatkový prepínač na rajdy, takze nemusím ani sedačku sundavat) a vozí sa ako na trialke. Na jar keď som prvý raz po zime sadol na motorku, ostala tam “zabudnutá” mokrá mapa od jesene, som na to prišiel až v teréne, keď to nechcelo ísť do driftu, po zime mi ten výkon akosi na ceste postačoval, nemá to nijako čudne priduseny prejav. Akurát ten podvozok v sérii má dosť tvrdý predok na take to pomalé hopsanie, na druhej strane ak sa naučíš, nemusíš potom kvôli nedostatku vykonu meniť motorku, iba prepnes mapu....to iste platí aj pre blbnutie na ceste, jazdu s bagazou....a ešte ostáva race mapa keď ti dorastu najväčšie gule, potom to lieta po zadnom aj keď nechceš
A nová má už aj trakčnú kontrolu a ABS , teda neviem ako to má s mapami...
má ta 690ka nějaké klasické bolesti na které se při nákupu zaměřit ?
(ch)stepan
Máš to ako u kazdej motorky, záleží ako sa o to staral predošlý majitel. Dosť sa používajú na rally jazdenie, takej by som sa vyhol, jediná vec s “obmedzenou” životnosťou sú vahadla, ktoré sa menia každých 30-40000km, proste sa ľúbia opotrebit ložiska v rolnach, tie sa pridru a vyderu sa osky (zistíš keď budeš robiť ventily - musia sa točiť voľne bez hluku, inak 140€ za obe). Inak klasika spotrebak, podvozok, retazovka. Tie prvé modely do 2013 mali olej po 5000km, od 14 zrazu dali 10000km interval bez nejakých konštrukčných zmien, takze je dobre vedieť históriu servisu a charakter používania. A samozrejme je 690ka( ako vlastne všetky motorky) polotovar, takze sa dá upravovať k obrazu svojmu, má to zopár ľahko vyriesitelnych kurvitiek (magnet na snímači bocaku - dongle, 2 a 3 kvalt má snímač aby obmedzoval krivku kvôli emisiám - odpojiť 2 piny na konektore) Moja má cez 60000, raz menene vahadla, raz ložiska v krku riadenia (moja blbosť - moc som pritiahol po montáži tlmiča riadenia), dva krát robený podvozok, tretia retazovka, raz ložiska v kolesách, raz ložiska prepakovania (nechcelo sa mi po sezóne premazať, tak po dvoch sa chytili) inak iba olej vždy do 5000, vzduchac, všetko šľape, “stirace stiraji, vostrikovace vostrikuji”
Upravil patol dne 17.12.2020 17:32
A samozrejme hľadaj s ladakom, najlepšie Akrap, k nemu sú aj mapy, čo v KTM zadara nahrajú, samozrejme funguje aj s inými, len nech to nemá ten ťažký komorkovy seriak na ktorom môžeš smažiť vajicka a zabíja krutak dole