chlapi nemáte někdo tušení jestli ty Rsa měli všechny ten zakletej posilovač? nebo jak který ? Chtěl bych si jedno koupit ale s tímhle vehiklem to nechci. Děkuju
Jo já koukal na 11ky ale tam zase odchazeli převodovky tak bych byl rád za 1150. Vybírám a koukám. 11ku gs jsem měl a převodovku dělal, na 1150 mam 183 tis a převodovka ok. tak bych v tomhle výběru chtěl předejít zbytečným problémům. Ve výběru je r 1150r a nebo rs. Nepotřebuju aby to bylo krásný,bude se k tomu dávat sajda a upravovat.Bude to jezdit i v zimě. Chci aby to byl boxer a aby se to koupilo pokud možno levně.Proto RS nebo R.
Čučel sem jak to RS letí. GS je proti tomu zdechlina a myslím že R1150R má právě stejnej motor jak GS,takže lenocha. Ale k té sajdě bude asi i to dostačovat:-)
Pak se se sajdou pochlub,pořád mě to láká:-) Jo a vzal bych italku bez ABS uplně a máš pokoj.
Ten výkon není podstatnej. Jsou levný. Nikdo to asi nechce přitom technika je stejná. Koupíš ho za 60. Ale je to pasé jestli je tam ten posilovač u všech. Asi bude teda holt eRko. To některý kosmeticky horší kusy jsou taky tak a nebo bude 11ka Rko a seženu si rezervní převodovku no
Budeš to mít aj na zimu...sel bych do 1100 RS je tam trochu kapota oproti R...
A semtam se objeví aji s předělanyma riditkama,protože ty origo sou moc racing...na bazosi jedna je.
Kupredu spatki ni krok...
Na RS existují nástavce řidítek na posun vzad a mírné zvýšení, ale není to nic moc. Slepou závitovou díru zespod brýlí mám provrtanou skrz nahoru a doříznutý závit, konzolu řidítek ze vzducháče R1200 GS a řidítka něco jako GS. Konzoly stupaček a stupačky též z GS, takže posez podobný RT, kapota kryje v dešti, ale oproti RT netrčí nesklopná zrcátka integrovaná v kapotě a dá se s tím jezdit v kolonách po čáře :-)
Chtěl jsem koupit něco s boxerem kolem 50 ti.max 60. Říkám nemusí to být netknutý, musí to být funkční. Viděl jsem v inzerci 1150 RS za 62 ale ta má asi posilovač. Pán neví. Ale asi jo ABS to má. Proto jsem se začal ptát. Vypadá to že skončím u 11ky eRka nebo RSa. Ty jsou dokonce i pod 50. Kdyby jste náhodou někdo věděl o 1150 co by splňovali ty kritéria tak dejte vědět. Klidně může být i odřená. To se udělá. Jde o techniku. 1150 Rko je v Sokolově zajímavý ale má čínský budíky a světlo. A teď jsou odříznutý od světa.
R1100RS nebo RT pokud vím nemají zásadní problémy s převodovkama - aspoň ty novější po roce 1998.
Ale pokud nemáš 2 metry, klidně bych se podíval na R1100S do roku 2002. Má 6ti kvalt a ještě nemá posilovač. Ikdyž i tak někdy ten ABS modul odejde a cena jeho opravy není o tolik nižší než u novějších typů s posilovačem. Pozná se to snadno - kulatý brzdiče jsou bez posilovače, takový ty hranatější s nápisem BMW už by ho mít vždy měly, stejně jako kroužek ABS s dírama.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Myslím, že tých 1100vkovych prevodoviek sa už netreba báť , sú tak staré, že už majú repas/výmenu prevodovky za sebou. A pokial nie (motorka je predávaná kvôli problémom), poznáš to pri skúšobnej jazde. Alebo z prvých ročníkov, moje GS MY94 malo pri predaji 155000km stále s pôvodnou plne funkčnou prevodovkou (mal som ho od 36000)...