Ahojte, píšem za známeho bez registrácie. Je majiteľom 12-ky GSA rok 2009 momentálne nabehaných 80 000. Vravel mi o probléme s motorom počas jazdy. Moto normálne naštartuje a beží , počas jazdy ( cca raz za 100 km ) mu po stlačení spojky napr. pred kruhacom alebo križovatkou “zdochyna” motor ( ako keby dochádzalo palivo alebo podobne ) po vrknuti plynom chytí a beží normálne ďalej. Viac to robí pri zahriateho moto len počas jazdy ( na voľnobeh bude vrcat v kuse ). Dúfam že som to popísal dostatočne. Sviečky menené, moto po servise. Nejaké rady ? Vďaka.
Glock-plastik fantastik :-)
No já tohle řešil taky a na diagnostice se objevila chyba knock sensoru. Pravidelně se to opakovalo i po smazání chyby. Teď jsem je vyměnil, ale ještě jsem to neotestoval, protože jsem motorku nerozehřál natolik, abych to ověřil. Nebylo by špatné načíst to diagnostikou.
Roman Jakub napsal:
No já tohle řešil taky a na diagnostice se objevila chyba knock sensoru. Pravidelně se to opakovalo i po smazání chyby. Teď jsem je vyměnil, ale ještě jsem to neotestoval, protože jsem motorku nerozehřál natolik, abych to ověřil. Nebylo by špatné načíst to diagnostikou.
Mívám úplně stejný problém. Potenciometr proměřen a je ok. Cívky jsem zatím nekontroloval.
Jak si dopadl s výměnou senzoru klepání? Přestalo to?
Ano. Vyměnil jsem oba knock sensory a už se to chová způsobně. Jestli jsi s tím nebyl na diagnostice, tak by určitě stálo za to to napíchnout. Kdybys byl z okolí Hořovic, Berouna, tak ti jí klidně načtu.
Změřil jsem podtlak v sání. Nehrabal jsem do toho, protože to vypadá ok.
Ale jak jsem měřil tak mi to opět zdechlo v okamžiku, když jsem po měření odepnul udělátko, které mi drželo plyn na 4000 otáček.
Ale jak bych to vypnul klíčkem. Prostě najednou klid....
Tak nevím...četl jsem tu na fóru různé příspěvky na tohle téma - lambda sonda, cívka, špatný benzín... Ale, motor jede krásně, žádný problém, jen při vrknutí plynem trochu rámusí do výfuku.
No vypadá to na návštěvu servisu, samo až na jaře
radims přiložený následující obrázek: