Vím, že tato témata se tu již několikrát řešila, ale když už jsem toto téma otvřel..
Dokážete mi stručně odpovědět ?
řetězovka - D.I.D nebo ČZ ?
svíčky - normal nebo iridiova ?
brzdové destičky - Brembo nebo ? popřípadě když už tak jaké ( v tom trochu plavu)
Filtry vemu Hiflo a olej Castrol...
Asi takhle -Každý má vyzkoušeno ,,to svoje" Já mám dobré zkušenosti s ČZ řetězy a používám je léta. Svíčky používám normální (funguje to na ně -nemám důvod platit vyšší cenu za ir.) Brzd.desky používám Brembo SAhttps://www.bmwmo...-bmw-p107/ se osvědčily(jednou vyzkoušeny BP a na pi*u -pískaly a o poznání hůř brzdily- )filtry Hiflo ,olej Motul
Upravil kim dne 25.03.2021 19:34
No za mě je totální shit ČZ X-ring. Vytahal se jak kšandy, pak nešel doštelovat na zadním kole. Taky začal hrozně reznout, jelikož mu vypadlo páru X-kroužků. ČZ už raději u mě ne. Ale jak píše KIM, každému vyhovuje něco jiného.
Durdis napsal:
No za mě je totální shit ČZ X-ring. Vytahal se jak kšandy, pak nešel doštelovat na zadním kole. Taky začal hrozně reznout, jelikož mu vypadlo páru X-kroužků. ČZ už raději u mě ne. Ale jak píše KIM, každému vyhovuje něco jiného.
No vidíš. Ja ho měl dvě sezóny na Yamaze FZS 1000 (105kw) a ani se nehnul. Je teda pravda, že jsem tam měl automatický mazání, ale za mě srovnatelný s D.I.D. při dobré údržbě.
Durdis napsal:
No za mě je totální shit ČZ X-ring. Vytahal se jak kšandy, pak nešel doštelovat na zadním kole. Taky začal hrozně reznout, jelikož mu vypadlo páru X-kroužků. ČZ už raději u mě ne. Ale jak píše KIM, každému vyhovuje něco jiného.
Podle toho co popisuješ tak byl řetěz zdřejmě příliš napjatý že se tak vytahoval -ve spojení s nedostatečnou údržbou. Já nový řetěz dopnu jednou po cca 100-200km jakmile si sedne a pak snad až v půli životnosti zase jednou. samozdřejmě nepodceňuji čištění a mazání -čistím odmašťuji před každým mazáním po cca 800 km (mažu suchým mazivem a pravda je že nejezdím v bordelu (tím častěji by se muselo čistit a mazat.Nikdy se mi nestalo že by vypadl o/x kroužek. Ale ty ČZ řetězy X ring používám léta a fakt nejsou špatný -kdyby jo nerozpakoval bych se to napsat
Já tu mašinu koupil minulý rok, měla na sobě ČZ X-ring, nevím kolik na tom řetězu bylo najeto. To špatný šponování bylo zaviněno blbě jetou rozetou, byla šišatá a zuby měla ohnuté. Najel jsem na tom páru km a tak mě to sralo, že jsem to hned měnil. Rozeta tam byla od Esjot. Prý je taky měkká jak máslo.
Já tomu nerozumím a tak si nechám radit od mechanika, naštěstí ob 3 vesnice bydlí fakt kapacita, tak se nebojím, že by mi tam dal něco špatného.
Já jen doplním, že poštovné a balné mají 120 Kč. U menších objednávek se to tedy často moc nevyplatí a beru rovnou z autorizovaného servisu BMW. Pokud máš nějaký po ruce, napiš si tam, udělají ti nacenění dílu.
Já jen doplním, že poštovné a balné mají 120 Kč. U menších objednávek se to tedy často moc nevyplatí a beru rovnou z autorizovaného servisu BMW. Pokud máš nějaký po ruce, napiš si tam, udělají ti nacenění dílu.
Ano, dle ceniku české pošty . Postovne 120 kc je u objednavek nad 900 kc aby byla zasilka radne pojistena. U malych objednávek a to cenou a rozmery je postovne 60 kc a samozřejmě jde vyzvednout i osobne
Durdis napsal:
samozdřejmě nepodceňuji čištění a mazání -čistím odmašťuji před každým mazáním po cca 800 km (mažu suchým mazivem t
"suchým mazivem?"
prozradíš jakým?
To je dotaz na KIMa, ne na mě. Já používám mazivo ve spreji s nějakou bílou přísadou, ta tam je mimo jiné kvůli tomu, že vidím odkud jsem začal mazat a nemusím hlídat sponu řetězu. Druh maziva si nepamatuji, až budu v garáži, tak to sem napíšu.