zdarte,potreboval bych rolnu pod řetez.puvodne je gumova,ale bezne v obchodech maji jen plastove.Asi budu muset sehnat original na bmw.
Nenuzu najit odkaz na prodej moto BMW .jestli vite hodte sem nejake www stranky.
Diky Martan
tady najdi dil
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.asp
a pak cislo dilu napis sem a objednej
http://www.bmwkrotil.cz/index.php?mname=MN_DILY&act=menu&id=11
nebo taky v auteku
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
ahoj a diky,
jenom te poprosim jestli by ses tam taky nemrknul.z toho obrazku mi neni uplne jasne.je to v sekci 27-Transfer box/chain drive
je to pozice 16 nebo 18?
potrebuju jen tu gumovou rolnu pod retez.
ta 18 mi prijde jako blbost(trochu moc drahe)
jinak na te strance BMWKROTIL mi to ani jeden dil nenaslo
diky
podle mě je to ta 18. Pišou u toho že je to komplet a co sem se dival na motorku tak je to uchycený imbusem a ne klasickym šroubem, takže by to odpovidalo. A u kroutila to skutečne nejde najit. Jedine zavolat do toho Car servisu.
A ješte jedna možnost je to sundat, pokusit se to rozebrat. Kdyby to šlo tak misto toho černyho plastu si nechat vytočit silonovej krouček a dat ho tam
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
no tak tohle jsem uz udelal.stocil jsem na soustruhu silonovej krouzek a dal ho tam.jenze ono to dost neprijemne šustí a dela neprijemny zvuky.
jinak je to obycejne lozisko a na tom ta guma,takze nechapu 73$.Premyslim ze na ten krouzek proste nejakou gumu nalepim aby to tak nehrčelo.Ted jsem videl jedno GS (ne Dakar) a to tam tu rolnu vubec nema,tak pokud ta nalepena guma nevydrzi tak to zrusim a hotovo.
Tu rolnu bych tam rozhodne nechal. Ma tam svuj smysl. Jedine skus nejakou opravdu pevnou gumocou hadici a natahni ji na to. Zivotnost bude sice určite menší, ale cena... 1300 za ložisko s gumou je blbost
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Vyřešil jsem to tak, že jsem rolnu z pozice 16 poupravil a nalisoval na ložisko (místo té gumy)... Funguje to, ale nevim jestli je to nejlepší řešení. Při kolika najetejch km vám to odpadlo?
nevim mam dakara 1/2roku,na tachu ma nejakych 23tis km,ale jestli to je pravda ,to nevim.
jinak o vikendu jsem ho trochu protahl po lesiku a hned mi zacalo tect gufero na vidli.nemate nekdo nahodou nandane neopreny?a kdyby byla i fotecka ja to vypada
Me to upadlo asi pri 18000 tis... Taky ale nevim jestli jsou poctivé. Jinak gufera mi vytekla po celodenním bahním výletu na ukrajině. Než jsem dojel domu tak jsem měl kalhoty zmáchaný od oleje. Výměna guder a neopreny to vyřešily.
Řešní bych měl. Znám jednu firmu, kde vyrábějí věci z gumy. Jsou schopní navulkanizovat na kov(tyč trubku) požadovanou vrstvu a opracovat na požadovaný průměr. Má to asi jeden háček - kvůli jedné rolně to nemá smysl. Kdyby jich bylo víc (10-20) stojí to za úvahu.
Jestli bych mohl jeden nápad. Když dojdeš někam na sběrný dvůr a rozebereš starou jehličkovou tiskárnu tak ten válec o kterej se opírá papír je z tvrdý gumy a je na kovový hřídeli. Kutili jsme z toho taky rolnu. Ale chce to soustruh a krapet na tom zamakat.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Něco pro pobavení i když já se moc neřechtám, já tam mám jen železnej váleček (tedy s tím jsem koupil motorku) a celou dobu si říkám, o co mi to ten řetěz mlátí, kdy přejedu hup nebo přidám. Tak přišel někdo za tu dobu co tu začala tato diskuse na nějaké ekonomičtější řešení, než kupovat originál?
Na tom není co řešit... Vymontuj ten zbytek, co tam máš (jeden šroub jako osa rolny) a zajdi do nějakého motoshopu... Asi to nebudou mít skladem, tak zkus prodejnu pro motocross, tam to bude 100%...
A pokud to chceš úplně vytunit, tak nezapomeň při utahování dát do závitu Loctite nebo něco podobnýho, aby se ti nestalo to, co mě, že se ti to vybracema povolí a vytočí...