Čau kluci,
před dvěma měsíci jsem koupil moto G650 GS, ale motory jsou stejné s F650 GS (doufám, že můžu psát do téma F650 GS?)
je to moje první motorka po pionýrovi, má to na tacho 27 000km, ročník 2012. Je to po klukovi, který to měli od novoty v rodině, moto jezdilo do autoriz. servisu BMW. Ale jak znám autoriz. servisy BMW, tak jsem se nedivil, že moto bylo celkem zanedbané. Ale řeším problém -
zdá se mně, že při otáčkách 4000 a výš v motoru začne "zvonit." Ale jen při jízdě při kvaltu, je to závislé na otáčkách, při jakémkoliv zařazeném stupni. Nejprve jsem si myslel, že to rezonuje něco od palubky nebo od krytů někde kolem vidlice, ale nevypadá to tak. Když to zkousím na místě na neutrál, tak to nezvoní. Napadl mě napínák rozvodů, ale to by dělalo i na neutrál. Každopádně i tak ho zkontroluju. Napadá vás něco konkrétnějšího, po čem jít? Čep kliky? Nebo to ani motor nemusí být? Jde to někde ze shora motoru pod vidlicí/chladiče...za jízdy neumím konkrétně lokalizovat. Díky. PH.
Upravil pajdos1 dne 20.05.2021 22:55
Ahojte, vyřešeno.
Sundal jsem plastové dekly a zkusil projet a zvonění bylo pryč. Plastový rámeček před chladičem vibroval o chladič a byly povolené jeho šrouby k rámu - zvonily tam podložky. Utažené, exponované místa pro sichr vypodložené kousky palivových hadiček řízlýma na půl a lepené na polyuretan lepidlo a je to dobry!! Jsem rád, že to nebylo nic od motoru!
Taky jsem celou jednu sezónu řešil kovové cinkání, které bylo od určitých otáček a rychlosti jízdy. No a byla to pitomá kovová klíčenka, která cinkama o brejle jak vysela ze spínačky