Koupil jsem si GS r.v.2012 a nejdříve jsem moto podezíral, že nemá 12V zásuvku.. Když jsem jí našel schovanou pod sedlem, tak jsem zjistil že originál nabíječka, kterou mám přidělanou na zdi, má krátký kabel a nedosáhne tam...
Druhý problém je, že původní majitel na moto namontoval USB nabíječku na řídítka, kterou připojil přímo na baterku (samozřejmě přes pojistku), ale nabíječka bere v klidu 8mA (protože je v ní ****ní modrá dioda), takže dříve či později vymlátí baterku..
Otázka zní.. Je někde vepředu motorky příprava na 12V zásuvku, abych nemusel prodlužovat kabel od nabíječky? Pokud ano, bude fungovat že po vypnutí moto jí bude umět nabíječka přes CAN probudit??
Pokud ne, je blbý nápad připojit tu USB nabíječku k zadní zásuvce?? Ta se po vypnutí moto deaktivuje, tak by to nemuselo vybíjet baterku...
existuje sada na predni zasuvku do zobaku a pripojuje se na zasuvku pod sedlem aby byla vypinana. na usb doporucuju napojit na OEM tasuvku po zobakem by vypinala
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Řešili jsme to zde: https://www.bawor...owstart=20
Já šel cestou výměny toho BMW mini zapalovače za 2x USB (pod sedlem). Nabijí to jen s nastartovaným motorem. Nic se nepájí jen nacvakneš na originál konektor. Mám rád vratné řešení
Pokud to schema chápu správně, musí se do zobáku vyvrtat díra?? V tom případě se na to asi vyfláknu a koupím prodlužku na originál nabíječku a motorku budu nabíjet pod sedlem a USB nabíječku na řídítkách místo k baterce připojím ke stávající zásuvce...
macman napsal:
Pokud to schema chápu správně, musí se do zobáku vyvrtat díra?? V tom případě se na to asi vyfláknu a koupím prodlužku na originál nabíječku a motorku budu nabíjet pod sedlem a USB nabíječku na řídítkách místo k baterce připojím ke stávající zásuvce...
Ano vrtá se, ale měla by k tomu být nalepovací šablona. Takže celkem blbuvzdorné.