Zdar. Mám u F650 GS už dost vypálenou parabolu a opravdu mizerně to svítí (na potkávačky skoro nejde jet). Jde to světlo rozebrat, abych to dal postříbřit, nebo mám rovnou schánět jiný? Jde o rok 04 - 07. Díky
Posílal jsem parabolu nějakému "Expertovi" do Prahy, pak se z něj vyklubal pěkný mizera, předtím mi ještě tvrdil že to rozebrat nejde. Dopadlo to tak že jsem pořídil novou.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
U Rotaxových eFek 650 nevím o tom, že vypalování paraboly byl nějaký problém. Určitě se dá sehnat i dobrá bazarová - je stejná na břichoplaz i Dakar GS..
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Pete1427 napsal:
Posílal jsem parabolu nějakému "Expertovi" do Prahy, pak se z něj vyklubal pěkný mizera, předtím mi ještě tvrdil že to rozebrat nejde. Dopadlo to tak že jsem pořídil novou.
Ty žiješ?
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Tam je jiný než na 2001?
už se to tu řešilo. V rychlosti jsem našel tohle: https://www.bawor...wstart=140
ale je jich tu víc.
Nový je za 8k jestli ho dodají.
To bazarový nepomůže.
Touratech dělal tohle https://www.f650....ost-216681. Kdybych to potkal na bazaru hned bych to bral :-). Přídavný světla na Dakarovi jsou divný.
Případně hoďte tipy jaký a kam a vyveďte mě z omylu .
Upravil xarrow dne 27.08.2021 23:31
Odpovím na "dual headlight" nikoliv na přídavný světla, protože mašina není cirkus.
To se snad ani sehnat nedá, já to nějakou dobu zkoušel. Nicméně se jedná o normální Hella micro DE. Lidi co to měli v halogenu, si stěžovali, že to nesvítí. Výhoda ale je, že se to vleze do původních plastů, takže není třeba vymýšlet nic nového, tedy krom uchycení, a pak si zbastlit ten přechodový trim.
Možná by se dalo nakombinovat světla LED highsider (louis) a xenon od Helly s tím, že by se to vlezlo zase do těch plastů. Je třeba ale vymyslet držák. Možná by se i vlezly české LSK, ale musely by se posadit výš, protože jinak by se nevlezly, moc nahoře jsou zase moc vysoko Každé váží +- 420g, takže čím níž, tím líp.
Xenon od Helly svítí asi nejlíp ze všech, ani ne tak do dálky (to je ve srovnání s LSK dálkovým tak na stejno), ale daleko lépe pokrývá boky před mašinou, a zajímavý je, že ISOLUX diagramy které oba dva výrobci uvádějí spíš ukazují opak (teda alespoň já to tak chápu, že LSK dálkové by mělo lépe svítit do stran, ale není tomu tak).
Nevýhoda xenonu je krom startu (několik vteřin než se dostane na plný výkon) fakt, že nemá rád blikání. Kterej xenon/výbojka, má ráda blikání. Na plnej knedlík se svítí daleko méně častěji, než přisvícení. No každopádně jak se jednou zahřeje, další spuštění je okamžité. A další podstatnou nevýhodou je balast. A všechno kolem, je toho hodně, je to velké a těžké. To už aby člověk jel raději autem.
Shodou okolností ty přídavný mám na půdě, sundaný byly z RT a vzal jsem je, než jsem se definitivně rozhodl pro LSK.