chtěl jsem se zeptat, jestli máte někdo osobní zkušenost s plexi Puig, konkrétně model 6486 - viz.obrázek
Dle infa výrobce by to mělo být výrazně lepší, ale mám vyzkoušeno, že ne vždycky to tak je. Navíc výrobce tohoto plexi nabízí ještě zesílení úchytu plexi, které je asi fajn, ale přijde mi to trochu jako "cirkus". Je to tam potřeba, aby se moc neklepalo, nebo je to i bez toho v pohodě?
Takže předem díky za případné zkušenosti.
Hony přiložený následující obrázek:
Plexisklo je super. Na mou výšku (182) určitě. To zesílení úchytu je nutnost, hlavně při vyšších rychlostech. Na každém LC jsem to plexisklo měl a až teď na tom posledním mám i to zesílení a je to paráda. Dřív mi plexisklo při dálničních přesunech , tím tlakem vzduchu samo sjíždělo dolů. Teď se ani nehne. Jsi krytý jako v autě. Trochu minus je že když ho dáš do nejnižší polohy tak je pak vyšší než origo a v parných dnech, nebo v terénu se moc neochladíš. Pokud nejezdíš moc v terénu a jezdíš celoročně , tak určitě chybu neuděláš. Beru to podle sebe a je to jen můj názor na toto plexisklo.
.
Za mě taky super.mam 200cm...akorát jak sou ty osmičky matky na tem zesílení tak sem je vyhodil a dal tam motýlkovy matky. Když sem to mel trochu povoleny aby stim slo hýbat tak se to vtom trochu trepalo a na přitáhnuti potřebuješ 13ctku klic...takže to pekne rukou dotáhnu a ani se to nehne.akorat když si chceš to plexi dat níž tak musím zastavit a povolit ty matky...ale este sem stym nehybal, dyz bylo vedro tak sem jel na 1100...
Upravil Bohumil dne 27.08.2021 12:28
Kupredu spatki ni krok...
Díky všem moc za info.
Ještě si nejsem úplně jist, jestli tom dát nebo ne. Na dálniční přesuny asi dobrý, ale na běžné zatáčky nějak nevím...
Ale jsem rád, že vím, že to není blbost. Jenom ta výztuha se mi tam moc nelíbí, ale chápu, že tam má smysl... :-)
Ahoj je to jak říkáš na přesuny a ochranu proti dešti je to super ale na běžné ježdění to není úplně potřeba. Hlavně to chce výztuhu bez ní je to na prd.
Hony napsal:
Díky všem moc za info.
Ještě si nejsem úplně jist, jestli tom dát nebo ne. Na dálniční přesuny asi dobrý, ale na běžné zatáčky nějak nevím...
Ale jsem rád, že vím, že to není blbost. Jenom ta výztuha se mi tam moc nelíbí, ale chápu, že tam má smysl... :-)
Mam to uz na třetím GS a spokojenost malý bych uz nechtěl
Mam 192 cm a muz jezdit s otevřenou helmou
Nemam žádnou vyztuhu
rstd přiložený následující obrázek:
Mám taky 192cm a jezdím ten Puig 6486W i s výztuhou. Měnil jsem místo origo ADV plexi hned po koupi motorky v roce 2017, protože origo plexi mi hnalo všechen luft rovnou do očí. Má 52cm uprostřed a můžu jezdit s otevřenou helmou tak do 120-130km/h.
Tak před 3ma roky jsem testoval nové LC ADC nevím co bylo za ročník asi 2019 s LCD budíkama a origo plexi a klepalo se to ve větru jak drahej pes, okamžitě mě to připomělo co jsem už zapoměl, jak se to plexi normálně hejbe. Takže za mě je výztuha nutná, nesnes bych jakmile by to blemcalo sem a tam.
R1200GSA LC '14 modrá od Boba :-)
Potvrzuji že se to na 1250 klepe jak sulc. Zahodil jsem origo plexi, dal jsem tam VRS (to stejné jako je na fotce nahoře od Puig) s výstuhou a spokojenost. Nicméně ze zkušenosti mohu říct, že to stejné plexi někomu může vyhovovat, jiný z toho bude našlupky. Záleží na výšce jezdce, nastavení na motorce, na helmě kde má hlučná místa a na spoustě dalších věcí které ovlivní obtékání vzduchem, víření vzduchu atd... Pokaždé to bude experiment, který se může povést a nebo taky ne.
Taborak přiložený následující obrázek:
Taborak napsal:
Potvrzuji že se to na 1250 klepe jak sulc. Zahodil jsem origo plexi, dal jsem tam VRS (to stejné jako je na fotce nahoře od Puig) s výstuhou a spokojenost. Nicméně ze zkušenosti mohu říct, že to stejné plexi někomu může vyhovovat, jiný z toho bude našlupky. Záleží na výšce jezdce, nastavení na motorce, na helmě kde má hlučná místa a na spoustě dalších věcí které ovlivní obtékání vzduchem, víření vzduchu atd... Pokaždé to bude experiment, který se může povést a nebo taky ne.
Ahoj,
to plexi WRS máš cestovní, nebo sportovní variantu? Z fotky to nepoznám... :-)
Sportovní má mít výšku 43cm, cestovní 48cm. Originál má 38cm. Těch 5 cm by mi docela pomohlo a myslím, že bych nemusel řešit výztuhu.
Díky H.
Hony, Táborák má sportovní 43cm. pokud nemáš 185cm+,mělo by stačit. A výztuha je věc komfortu, neklepe se to.
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
Ahojte.Třeba jsem mimo mísu ale zkusím přidat osobní zkušenost...Jezdil jsem 1200 GSA LC.Nic se s origo plexi netřepalo.Nikdy!...Jen jsem to při své výšce 190 dostával dost do ramen a přímo na výzor...Dal jsem vyšší Marathon s výztuhou a vše bylo v Oukeju...Pořídil jsem si letos 1250 ADV a znovu se při origo nic netřepalo...Ze zkušenosti pořizuji zase vyšší Marathon s výztuhou.Nyní jemně kouřový...Soudruzi z NSR by si snad všimli nějakého problému...Jinak.Každého věc...Hlavně žít a nechat žít.