Ahoj přátelé.
Zvažuju koupi GS1200LC, ale nejel jsem na ní. Našel by se kamarád, který by mi motorku půjčil (vyjížďka se vzájemnou výměnou moto) a popovídal si ohledně předností a nedostatků GS? Vysočina nebo Jihomoravský kraj.
standa91 napsal:
Ahoj přátelé.
Zvažuju koupi GS1200LC, ale nejel jsem na ní. Našel by se kamarád, který by mi motorku půjčil (vyjížďka se vzájemnou výměnou moto) a popovídal si ohledně předností a nedostatků GS? Vysočina nebo Jihomoravský kraj.
Díky
Co řekneš kamarádovi když s ní lehnes,promiň nesedla mě.Ja ti ji klidně půjčím oproti plně ceně.Lehnes s ní,právě si se stal šťastným majitelem Lec,jinak na vyzkoušení je Invelt nebo Renocar,ale ty mají pouze nové 1250,jo a víkend tam stojí 8k.
Upravil Bob dne 03.09.2021 15:28
standa91 napsal:
Ahoj přátelé.
Zvažuju koupi GS1200LC, ale nejel jsem na ní. Našel by se kamarád, který by mi motorku půjčil (vyjížďka se vzájemnou výměnou moto) a popovídal si ohledně předností a nedostatků GS? Vysočina nebo Jihomoravský kraj.
Díky
Co řekneš kamarádovi když s ní lehnes,promiň nesedla mě.Ja ti ji klidně půjčím oproti plně ceně.Lehnes s ní,právě si se stal šťastným majitelem Lec,jinak na vyzkoušení je Invelt nebo Renocar,ale ty mají pouze nové 1250,jo a víkend tam stojí 8k.
Bobe, je to levnější, docela jsi jim to zdražil
1 den - 2 900 Kč vč. DPH
3 dny - 5 800 Kč vč. DPH
Výběr je slušný, vratná kauce 20t Kč. Mají nějaký limit kolik člověk maximálně najede za den, ale tak na vyzkoušení to je více než dostačující.
PS: renocar Brno
Upravil Fojtik Design dne 03.09.2021 20:00
V Inveltu jsem platil asi 600kč. Nebylo to na den ale za projížďku. Na to aby jsi zjistil jaká je to stačí. Ale rozdíl mezi 1250 a 1200 nevim jak moc velký je.
Aktualne 1250 GSA HP
Rozdílů tu je víc, ale za mne jsou hlavní dva. 1. pro hračičky, infotaimnent a za 2. motor, ten mě baví moc a ty blikny jsou nádherný (2021).
Jinak, nevím jestli to není náhoda, ale co se začalo psát o půjčení motorky za peníze, tak se nám standa91 nějak odmlčel...
Upravil Taborak dne 04.09.2021 19:24
Ahojte. Rozdíl 1200 a 1250 je hodně znát. Teda pokud jsi jezdil obě. Hlavně motor. Mám po 1200 ADV 2015 teď 1250 ADV 2021 a ještě se k tomu v tom upgradu přidaly vychytávky...Motku jsem půjčil známému a jel jsem s ním na jeho moto.Ale bylo to u fous,co snesu :-) a už bych to asi neudělal...V Renocaru to jde a určitě stačí vyjížďka...Malá,ale správná investice vedle toho,kolik chceš utratit.
Poradí někdo, od kdy jsou rozdíly v převodovce a změna z euro III na euro IV. Je to s příchodem nových plastů (facelift)?
Četl jsem v inzerátu "Vyladěný model 2015 s těžším setrvačníkem" tak přemýšlím zda se to nějak znatelně projevuje a zda je to pravda.
Měl jsem 2014 po projížce batůžek smrděl od benzínu, na převodovku bylo potřeba si zvykat. Chci se vrátit, protože je to fakt top motorka a do toho mozku to muselo přes prodej a koupě něčeho jiného hodně zdlouhavě dojít.
A co se týče rady kup a po sezoně prodej, tak to je nejzkurvenější rada ohledně GS jakou jsem slyšel.
To se dá udělat u staré moto koupené za pár Kč, ta se prodá i s výdělkem, ale u BMW není taková kupní síla a díky vysoké ceně vs stáří motorky, z vlastní zkušenosti je to xy měsíční prodej a nakonec prodělané kalhoty proprděné až na skrz Nebo si jí nechat..
Upravil LC 1200 GS dne 07.10.2021 07:11
Zvětšený setrvačník mají modely 2015, tedy vyrobeny od 08/14 a euro4 nastupuje u modelu 2017.
A s tím prodejem... Člověk musí být šikovný, jak při koupi, tak při prodeji. Já koupil GS 2013 loni, letos ho prodal za víc než jsem koupil a šel jsem do GSA 2016.
Predpokladam ze ten tezsi setrvak vyrovnava to co mi u 2014 vadilo a to je pri jizde na volnobeh na jednicku v kolone to poskakovalo jako koza.
Je tomu tak ? A vylepsena prevodovka take?
Diky
Upravil LC 1200 GS dne 07.10.2021 18:22
acer napsal:
Predpokladam ze ten tezsi setrvak vyrovnava to co mi u 2014 vadilo a to je pri jizde na volnobeh na jednicku v kolone to poskakovalo jako koza.
Je tomu tak ? A vylepsena prevodovka take?
Diky
Já mám MY18, kde těch změn je zase o něco víc (ne nutně vždy k lepšímu), takže nevím, jestli moje zkušenost platí pro všechny modelové roky od 2015 dál, ale chování motoru ve velmi nízkých otáčkách při velmi pomalé jízdě je excelentní.
Nakonec jsem to vyřešil 1250gs a pravda žádné cukání oproti 2014LC se v koloně na volnoběh nekoná.
Jedním slovem sen.
Ale když to vezmu zpětně, když někdo koupí jednu z prvních 1200LC tak chybu neudělá.
Pár věcí překousne, ohledně řazení vycituje , chvíli to trvá, ale pak je to fajn.
Nikde jsem nenašel rozdíly v rocích výroby co bylo nebylo zlepšeno (řazení, větší setrvák atd), tak jsem raději vsadil na větší jistotu.
Upravil LC 1200 GS dne 12.10.2021 11:07
pro mě je vopruz ta nová ESA, vybírám mezi 12kou okolo roku 12-13 poslední DOHC a 17kou bez gyroskopu nebo jak se jmenuje ta číčovina... smutný je, že to vyjde skoro na stejný peníze
pod trvalým dohledem
A co ti vadí na té nové ESA, to automatické nastavení výšky, nebo jen dvě polohy pro nastavení tuhosti tlumičů ?
Mě by spíš zajímalo proč u 2019 nemám ty kovové válečky co se dávají na tlumiče pro zpevnění, když je normálně servisovaná.
Upravil LC 1200 GS dne 13.10.2021 20:44