Zdravíčko,
po dlouhé době jsem nejel víkendový trip sám a po návratu jsem se nestačil divit v rozdílu celkového nájezdu. Před časem jsem měnil náhon na R1150GS a nejspíš jsem tam nesehnal ten stejný. Docela výrazně podměřuje km a naopak přeměřuje rychlost.
Na 330 km (Honda Hormet i Google Mapy) jsem měl na GS jen 270 km. A to je rozhodně víc než tolerance. Při 100 km/h na tacho je to 110 na GPS.
Jaké jsou rozdíly mezi náhony v řadě R1150x? Je opravdu možné, že náhon z R, RT, S jsou až tak odlišné?
A jestli to tak skutečně je, neměl by někdo volného GS šneka bez obalu? Vzhledem k tomu, že ten je nejspíš stejný, stále bych mohl použít ten současný.
hele já jsem teď po dovolený schválně porovnával nájezd dle GPS a dle tacho a tacho naměřilo o necelých 5% víc.. což je běžná tolerance..
gps: 3150.2 km
tacho: 3300.0 km
odchylka: +4.8%
jestli tam máš teď šneka pro 17" přední kolo (např. z R nebo RT), máš tím pádem větší obvod než na kolik je postavený, tzn. nižší rychlost otáčení středu a tacho ti proměřuje na druhou stranu, tzn. ubírá od reality..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..