Zdravím pánové mám problém s ABS na 1150 GS 2000, při rozjezdu kdy by kontrolky měly zhasnout tak my to hodí chybu. Zkoušel jsem to párkrát mazat na tvrdo přes diagnostickou zásuvku, pak to chvíli vydrželo chodit jak má, ale stejně to hodilo tu chybu znova, někdy po jednom rozjezdu a někdy to vydrželo okolo 20, takže úplně mrtvý to nebude. V neděli na Tourarech travel event jsem si to nechal napíchnout od chlapů z TT a na ABS byla chyba piston failed ( snad si to pamatuju dobře).
Tak asi je tady někdo kdo by věděl čeho se to konkrétně týká, nebos tím má zkušenosti, byl bych mu vděčný za každou radu. . Jinak net jsem prohledal a pár stejných případů jsem našel, většina jich byla rok 2000 jako mám já, asi nějakej problém z výroby, ale konkrétní popis závady jsem nenašel, mimo výměny celého ABS modulu.
Jak se do lesa salám, tak se z lesa jezevec :-)
Slabej akumulátor to být nemůže?
Pak ještě velká(malá) vůle na snímačích....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Nevím jestli jsem měl uplně stejný problém jako Ty,ale psal jsem tu,že se mi při brždění párkrát rozblikala výstraha a moto přestalo brdit s posilovačem.Do doby,kdy jsem měl Ericha napojeného na udržovačku,tak nebyl problém.Teď když hodně jezdím,baterie se zřejmě dobíjí a nic se neděje.Možná to bylo jen posilovačem a slabou baterií,ikdyž jí mám prakticky novou.Mám rok 2003.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
brozkin napsal:
Já bych se přikláněl spíš k těm čidlům,protože při slabém akumulátoru by to hlásilo chybu hned po nastartování a né po rozjezdu....asi?
ten posilovač bere hodně proudu a pokud baterka je už po zenitu tak na ní může prudce spadnout napětí, pokud jí altík nedostatečně dobíjí
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Já mám bez posilovače (2000) tak tam by ten zakopanej pes neměl být.
Při slabym akumulátoru to hodí chybu při startu a to stačí vypnout, zapnout zapalování a chyba tam už není, ale mě to spadne až při rozjezdu když tam je těch 5 km/h kdy se má aktivovat ABS, ale místo toho mě to hodí tu chybu a začne blikat jak přejezd.
Jak se do lesa salám, tak se z lesa jezevec :-)
S největší pravděpodobností, i podle hlášky diagnostiky, Ti odešel modulátor na jednom z okruhú ABS nebo oba. Obávám se, že nic jiného, mimo výměny Ti nepomúže. Rád bych se mýlil, ale.........v tomto případě asi je to tak.
Upravil W dne 27.05.2009 19:58
koukl bych se na správnou vzdálenost snímače ABS od věnce (ten ozubenej nebo děravej podle typu) je u toho napsaná vzdálenost. dále bych vyměnil brzdovku a odvzdušnil to, v nádobce se občas dělá bordel. při rozjezdu ti to checkuje jestli je ABS ok a pokud ti to hodí chybu je zřejmě elektronická čás v poho. s tou slabou baterkou by ti to házelo chybu jen při startování. toliko můj osobní názor.
ČZ 150/1952 R1100RT/ 2000 K1200 GT/2006 R1200RT/2011 R1200c/1998
Dík za názory, vzdálenosti jsem měřil. Ještě zkusím tu brzdovku vyměnit asi tam není nějakej bordel než se pustím do nějaký větší akce
Jak se do lesa salám, tak se z lesa jezevec :-)
mam rok a pul 1150 rok 2002 bez posilovace najete 77tkm. Je to po prvnim majiteli skopcakovi,vyplnena serviska vsecky papiry, tri klice, kody atd a koupil jsem ji uz s tim ze blbne abs a dela mi naprosto presne to, co pises. Nemec rikal, ze v servisu rikali modul KO a jedine vymena. Me se to taky nezdalo, kdyz to po vymazu chyby a resetu fachalo - chvilu. Jednou to udelalo hned, jednou az po 5tem rozjezdu. Schvalne jsem si s tim hral chvilu a vozil sebou malou TT diagnozu po Alpach Ale uz jsem se smiril s tim, ze modul umrel. novy/stary tak 550juro...a celkem nedostatkove zbozi- abs se helmutum proste nepovedlo.
Taky me sere, ze na me motorka blika jak prejezd a jeste vic me to sere, kdyz na mokru atd potrebuju poradne brzdit. Jestli na neco prijdes, dej vedet.
jinak muj nazor..pokud mas dobrou kapalinu tj.mene nez rok, nic nemen - zbytecna prace, bo zavzdusnenim to neni, vzdalenosti cidel taky ne.. kez by to bylo tak jednoducha zavada. Ne vsechno jde spravit vymenou brzdovky,odvzdusnenim nebo vymenou desticek
Upravil jb dne 28.05.2009 21:16
Měl jsem podobný problém, ten přejezd byl fakt protivnej a taky občas při rozjezdu chybělo to zarachocení?
Drobek jsem se po tom podíval a já měl opálený kontakty na spínacím relé pumpy ABS!!!
Po vyčistění kontaktu a resetu ABS(v zastrčce přes kabel)vše funguje jak má.