Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW HP2 Enduro, G 650, G ...
 
x challenge vs 690
Mireczech
#1 
Přidané 14.11.2021 09:45

Příspěvků: 101
Registrace: 12.03.14
Ahoj,
má někdo srovnání projevu, vlastností, spolehlivosti...

650 X Chall vs. Ktm 690?

X chall jsou starší krámy, které se dají koupit za méně peněž.
690 se dá sehnat snáz, bude mladší.

Kterou vzít? Jednu, druhou nebo koukat úplně jiným směrem (v této kategorii)?
 
Racek
#2 
x challenge vs 690
Přidané 14.11.2021 14:23
Avatar člena


Příspěvků: 460
Registrace: 12.08.12
Já si myslím že sis odpověděl sám. A hlavně KTM se tím zabývá dlouhý léta. Zůstávat u BMW jen kvůli tomu že je to BMW mi přijde jako nesmysl. Nějakej jejich pokus s endurokroskou. Stejně jediný správný BMW má boxer
 
patol
#3 
x challenge vs 690
Přidané 15.11.2021 17:06

Příspěvků: 643
Registrace: 20.12.12
Obe sú od novoty polotovar. Predpokladam, že keď uvažuješ o Xchall, tak novú nebudeš kupovať, doporučujem vyskúšať obe, ktorá ti viac sadne a v akom stave a “stave dotvorenia” ju zozenies. Xchall sa robila 2006-2009, 690 sa robí do dnes v už v “tretej generácii”. Z dôvodu dostupnosti dielov by som išiel do 690ky od 2012, kedy bol aj zvýšený objem z 654 na 690. Napíš rozpočet a hlavne referencie na čo to chceš , obe kúpiš cca za rovnaký peniaz, 690ks je viac race (motor, podvozok ), Xchall je viac “baworakova”
 
patol
#4 
x challenge vs 690
Přidané 15.11.2021 17:14

Příspěvků: 643
Registrace: 20.12.12
Inak v tejto kategórii dual sport sú ešte HQ Terra (mutácia HQ potvozku s mierne modifikovaným Xchall motorom) a AJP PR7, čo je skladačka s motorom so SWM 600 (jednoducha konštrukcia ale problematickejšia dostupnosť dielov hlavne vonku)
Upravil patol dne 15.11.2021 17:15
 
Mireczech
#5 
x challenge vs 690
Přidané 19.11.2021 12:55

Příspěvků: 101
Registrace: 12.03.14
A máte někdo info na co trpí 690?

Vím o vahadlech, ale byla tam nějaká konstrukční změna s nějakým ročníkem?

Podsedlovka?

Co jiného pohlídat?
 
Tryskac
#6 
x challenge vs 690
Přidané 19.11.2021 15:27

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
O podsedlovke som nepočul, no sedlá sa lámu často.
Zmena na vahadlách by mala byť asi 2014 alebo 2015.
 
patol
#7 
x challenge vs 690
Přidané 19.11.2021 18:39

Příspěvků: 643
Registrace: 20.12.12
Okrem bežného spotrebaku (vzhľadom na spôsob používania aj ložiska krku riadenia a kolies) sú tam iba tie vahadla , čo je dane konštrukciou, ale nič závratne. Každých 10000km by si mal kontrolovať ventily, ktoré sú podlozkove (úprava vôle sa rieši výmenou vymedzovacich podložiek, čiže musia ísť vahadla dole) tak ak už nemajú hladký chod, tak to zložíš s novými, ale obvykle stačí každých 30000km. Inak ak nemáš “zanedbanú údržbu”, tak v pohode. Mame v partii 6xKTM690, 1xBMW Xchall, 2xHQ701 a 1xHQ Terra, ale okrem predranej kabeláže na Xchall a zhorenemu altiku na zánovnej 701 sme nič vážneho na cestách neriešili
Upravil patol dne 20.11.2021 08:26
 
patol
#8 
x challenge vs 690
Přidané 20.11.2021 08:21

Příspěvků: 643
Registrace: 20.12.12
Podsedlovku to má tvorenú plastovou nádržou, ktorá je k prednému rámu primontovana 4 srobami. Na nej sú aj inzerty pre zadné držiaky pre spolujazdca do ktorých sa dá namontovať zadný nosič. Ak na neho naložíš tonu bagáže, zobereš metrakoveho spolujazdca a lietaš skoky po teréne, tak sa môžu (vraj) odstrihnúť tie spodné dva šroby ( podľa mna je to motorka pre max 1,5 človeka, takze na cestovanie sólo ) . Tie sa ale dajú vymeniť za pevnostné a je pokoj. Ak by si chcel aj horne ( majú vnútri závit ) tak RR ich robí za pár €. Ak by si chcel naložiť kufre, treba kúpiť origo nosiče( alebo polepiť doma podľa nich), ktoré všetky majú uchytenie nie len na tie inzerty, ale aj výstuž o stupacku spolujazdca na ráme . K tým lamajucim sa sedačkam, spodok majú z tvrdého (skôr krehkého) plastu, a vpredu sa uchytáva takým V-čkom o srob s veľkou hlavou na ráme. To V sa časom vylame a treba ho vyrobiť z plechu a nanitovať.
Keď ale kúpiš jazdenku, už bude mat všetky tieto detské choroby vyriešene, popr máš za pár hodín dorobene - ako som písal, obe su polotovar Wink ( na Xchall musíš z origo stavu kupovať zadný tlmič, riešiť uloženie spojkového ložiska, popr dodatočný olejový chladič )
Upravil patol dne 20.11.2021 08:48
 
Mireczech
#9 
x challenge vs 690
Přidané 22.11.2021 07:58

Příspěvků: 101
Registrace: 12.03.14
Tak už je doma :-D

i.imgur.com/EXKGURJ.jpg

i.imgur.com/ajWJpOR.jpg

i.imgur.com/QvFStxI.jpg

Velká radost!
 
Mlha
#10 
x challenge vs 690
Přidané 22.11.2021 09:31
Avatar člena


Příspěvků: 951
Registrace: 21.09.11
Pěkná..thumbs uptak ať slouží..
 
patol
#11 
x challenge vs 690
Přidané 22.11.2021 10:12

Příspěvků: 643
Registrace: 20.12.12
Pozerám kokpit, štartovné cislo … bola jazdena závodne? Planujes dovybavit ? Vlastne aký ročník, nájazd …?
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW HP2 Enduro, G 650, G ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 74
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,702
Nejnovější člen: Sokol123

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.39 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI