Zdravím, pořídil jsem F800GS rok 2008. Nebudu rozvádět proč a jak jsem odpojil baterku, prostě se stalo. Po opětovném zapojení klasika svítí servis, kromě přenastavení servisního intervalu přes diagnostiku musím ještě něco speciálního udělat (nastavit) nebo motorka bude normálně fungovat?
Dotaz na servisáka případně někoho jiného, je zásuvka na diagnostiku trvale pod napětím?
Pokud ano tak by stačilo připojit druhou baterku přes diag. konektor a hlavní baterku vyměnit nebo nabíjet mimo bez ztráty dat.
V některých autech to tak funguje že je zásuvka 12 V trvale pod napětím nebo OBD
konektor má vyvedené 12v =.
Proc to nenabijes pres zapalovac? Musis mit teda nabijecku s CanBus, takze bud origo BMW nebo Optimate myslim to umi. Jelikoz mame F800GS a R1200GS tak ji vyuziju dostatecne, hlavne teda u Fka protoze dostat se tam na baterku je pojeb.
Jinak by me zajimalo jakej je rozdil mezi bilou a cernou nabijeckou BMW?
Než jsem měl diag. tak jsem to dělal podobně jak píše Kratkej záložní baterku jsem krokodýlkama připojil na kostru mínus a na plus kabel u baterie plus krokodýla a nemusel jsem pak shánět někoho na nastavení data.
Když jsme tedy u baterky, tak poprosím o váš názor zda vyměnit původní baterku na GS z roku 2008? I když se jeví úplně v pohodě, přeci jen už není nejmladší a jak to bývá, tak odejde nečekaně v nejmíň vhodnou dobu. Popřípadě kde a jakou nejlepší koupit aby to bylo TOP.