Ahoj. Kdo obouval Anakee adventure, prosím podělte se o zkušenost. Přišla mě nová přední pneu a jsem trochu rozpačitý z hloubky dezénu. Na foto to není tak patrné, ale s největším optimismem na středu max. 4,5-5mm. To mě příjde docela málo a na cestovní enduro...? Sliboval jsem si nájezd kolem 12tis km a když na to koukám tak je to jak když sundám Roadsmarty po nájezdu 4000km. Kdo má s touto pneu již zkušenost, byla vaše hloubka desénu taky tak nízká? Aspoň odhadem, kdo by to měřilDíky.
mahomaho přiložený následující obrázek:
[136.13Kb]
Upravil mahomaho dne 26.01.2022 19:54
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Ahoj,
měl jsem z nich podobný dojem. Ale dnes mám najeto cca 10k a nájezd bude odhadem 15-16k. Každý to máme ale jinak, na předchozích pneu jsem měl podobné nájezdy.(třeba 2x TKC-70 vždy okolo 15-17x).
Mám to na GSA LC 2015.
seli napsal:
Ahoj,
měl jsem z nich podobný dojem. Ale dnes mám najeto cca 10k a nájezd bude odhadem 15-16k. Každý to máme ale jinak, na předchozích pneu jsem měl podobné nájezdy.(třeba 2x TKC-70 vždy okolo 15-17x).
Mám to na GSA LC 2015.
Na tkc70 jsem najel cca 12500km - zadní by dala ještě aspoň 2000tis což je standardní vlastnost že zadní najede více - kupodivu. Proto bych od Anakke adv. čekal alespoň ten samý nájezd. Někdy bývá rozdíl u pneu v závislosti na šířce. (jiná skladba-tvar figur, nájezd) tak mě napadlo jestli to není např. tím že je pneu 17" i když to je asi nepravděpodobné.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
seli napsal:
Ahoj,
měl jsem z nich podobný dojem. Ale dnes mám najeto cca 10k a nájezd bude odhadem 15-16k. Každý to máme ale jinak, na předchozích pneu jsem měl podobné nájezdy.(třeba 2x TKC-70 vždy okolo 15-17x).
Mám to na GSA LC 2015.
Najet 15tis km na 3mm použitelnýho vzorku, to je zajímavý.
Otázka je, jestli je to tím, že má Michelin fakt vychytanou, až skoro zázračnou, směs nebo je to jak puk.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ahoj, pokud by se někomu hodily, mám tu jednu sadu na LC s hloubkou dezénu 3,5mm na hlavě pneu, obě. Je to tak na cca 4 tis.km. Cena 2 tis. Čeká mě dlouhý, 10 tis. trip, tak jsem musel přezout dříve. Fota pošlu na email, Messenger, WhatsApp ...
Upravil Taborak dne 28.01.2022 17:40
Taborak napsal:
Ahoj, pokud by se někomu hodily, mám tu jednu sadu na LC s hloubkou dezénu 3,5mm na hlavě pneu, obě. Je to tak na cca 4 tis.km. Cena 2 tis. Čeká mě dlouhý, 10 tis. trip, tak jsem musel přezout dříve. Fota pošlu na email, Messenger, WhatsApp ...
...a myslíš že by ses mohl podělit i o informaci kvůli které jsem založil tohle vlákno? Dík
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Můžu Tyto gumy jsou v mém okolí oblíbené a dle zkušeností od kolegů, i přes původní mělčí dezén vydrží přední kolo až 1,5 x větší nájezd oproti zadnímu. Takže se neboj, budeš spokojen. Za mně, zatím nejlepší gumy co jsem kdy měl.
Upravil Taborak dne 28.01.2022 23:11
seli napsal:
Ahoj,
měl jsem z nich podobný dojem. Ale dnes mám najeto cca 10k a nájezd bude odhadem 15-16k. Každý to máme ale jinak, na předchozích pneu jsem měl podobné nájezdy.(třeba 2x TKC-70 vždy okolo 15-17x).
Mám to na GSA LC 2015.
Najet 15tis km na 3mm použitelnýho vzorku, to je zajímavý.
Otázka je, jestli je to tím, že má Michelin fakt vychytanou, až skoro zázračnou, směs nebo je to jak puk.
Napsal jsem dotaz do michelinu jaká je hloubka vzorku u tohoto rozměru. Asi to bude normální.., ano všichni je chválí, proto jsem je chtěl zkusit a srovnat s TKC70, ale přesně podle logiky jak jí popisuješ mě to trochu nedává smysl. Inu, dobří alchymisté?
Upravil mahomaho dne 31.01.2022 11:43
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Je fakt, že když si nějak matně vzpomenu na moje kdysi velice oblíbené anakeeII tak tam ten vzorek na př. kole taky myslím nepřesahoval 6mm a najel jsem na nich vždy přes 20tis km. Ty byly boží, protože se sjely vždycky zároveň předek/zadek a dokonce i na boky. Vyhazoval jsem vždy krásně sjetý pneu po celý ploše stejnoměrně. Ta jejich dvousměsová technologie byla pro mě jak na míru dělaná... než začala poslední (třetí) sada v náklonech klouzat tak jsem šel od toho
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Hloubka dezenu pneu v rozměru 110/80 R19 - 5mm a 150/70 R17 - 8,5mm.
Jezdím převážně ve dvou, řekl bych tak 80% a najel jsem na ně 13tis. km.
Vzorek v prostředku nějakých 2-2,3mm (zadní), ale na bocích tak cca 1,5mm a začaly ke konci dost klouzat.
Každopádně za sebe musím říct, že se mi na nich nejezdilo moc dobře. Vlastně hrozný. Měl jsem možnost se na nich svézt i na 1250GS a taky hrozný. Už je nekoupím.
Foto po těch 13tis. km.
cvrnda přiložený následující obrázek:
Tak jen tak pro zajímavost - zkušenosti po 11500km má zadní pneu 0,2mm -čili KO a správně jsem jí měl už vyhodit. Přední má cca 1,5mm. (měřím hloubku dezénu - ne od značky) Posledních 1500km už moto začala padat v pomalých rychlostech do zatáček, ale dělaly to míň než např. sjeté roadsmarty nebo TKC70. Nevím že by mě pneu na suchu nějak omezovaly v náklonu - slušná lepidla, za mokra hodně dobrá. Resumé. Velká škoda že pneu mají v rozměru 120/70 17 tak nízký počáteční dezén... a vlastně pro zadní 170/60 17 to platí dvojnásob (6mm). Přesto pro mě zatím jedna z nejlepších pneu.
mahomaho přiložený následující obrázek:
[76.28Kb]
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.
Anakee Andventure ježděno na GS800, Zadní najeto cca 8000 a byla na 1mm. přední cca 1,1mm. Ale už jsem to sundaval i jen kvuli tomu, že posledních cca 1000km to klouzalo i na suchu. Předek mi v náklonu klidně odcestoval i o metr mimo, ne že by se utrhl, ale sunul se mimo trajektorii. Na tohle GS za mě nejlepší Michelin Anakee 2. Jinak k adventurám, prvních pár tisíc km super guma, pak se to začlo horšit na mokru a zhruba od poloviny (4000km) jsem jim moc nevěřil. Jezdil jsem dál, ale nebylo to ono. přezul jsem na Scorpion Trail II a ty gumy jsou o třídu jinde. Ale zas nedaj tolik off jako adventure.