Originály:
- plní funkci (chrání, deformačně tlumí náraz...)
- neomezují náklon
- jdou dokoupit po dílech v případě poškození (např. jen pravé/levá část)
- jsou kompatibilní s origo chráničem ventilových vík
- jsou precizně vyrobené a pohledově (subjektivně) nejhezčí
- u origo dílů Tě nikdy nikdo nebude buzerovat jak při kontrole na silnici tak na STK (stejnak by neměli ale můžou no )
- jo a dle videa se celkem dobře nandavají/sundavají (třeba pro servis)
Originál padáky sú na rovný asfalt dobré, no čo v teréne, je to použiteľné bez oplechovania? Ked motorka leží na padáku, tak medzera medzi asfaltom a ventildeklom je cca 1 cm.
Tam jde o to, že ten kryt ventildeklů ti roznese případný náraz dál a do více bodů.
On stačí jeden ostřejší kamínek, který se zapíchne do ventilové víka a to od tohoto bodu praskne = jsi nepojízdný.
Touratechy prošly, to se mi ulevilo, dva roky s nima jezdím a video jsem viděl až dneska ale kryt ventildeklu je z originál BMW doplňků a bez problémů do těch padáků pasuje, už byl na motorce namontovaný při koupi.
Chlapy díky za osobní zkušenosti a hlavně za to video. Originální nebo touratech to je to oč tu teď běží, ale díky zmíněným možnostem dokupu samostatných částí a předcházením problémům na STK a podobně to vypadá na originální. Díky