Caute,
objavil sa mi problem s "dochnutim" motora na BMW F650GS 2001. Akoby z nicoho nic, pocas jazdy, v zatazi do kopceka po terene, pridal som ze zadriftujem, a zacala sa dusit. Je to take zvlastne, ked narabam s plynom, tak nezdochne, ale akonahle chcem konstantne otacky, alebo zatazim motor spojkou, tak nemam vykon a ma tendenciu zdochnut. Ma pritom taky klopotavy? chrochtajuci? zvuk akoby od airboxu, ako pocut z videa vid link
-Myslel som ze prehriata, tak som postal 30min ale nepomohlo, uvedomil som si, ze ventilator by sa asi spustil, ak nie je zaseknuty (co nebol), pripadne aj kontrolka, ale nic
-Tankujem 100ku Slovnaft + Super benzin aditiv
-Nova sviecka nepomohla, vzduchovy filter ok
-Moto startuje len s plynom, ale ako pisem, neudrzi sa
-podozrenie na palivovy filter alebo cerpadlo, ale pri zapnuti pocut ako cerpadlo potiahne, filter som neodpajal (malo by nejaku vypovednu hodnotu pozriet ci strieka z hadicky s pridanim plynu? ci ked nie je nastartovana, tak riadiacka neda palivo?), ale bol by takyto problem pricinou zmeny zvuku? Mam nahradne cerpadlo, planujem vymenit, ale filter je drahy a nahrada by mohla byt vraj z benzinovej fabie (niekde som cital, ze specifikacia BMW hovori o filtri s regulatorom tlaku na 3.2-3.7bar, filtre na fabiu su 3 a 4bar, ktory skusit?)
Co navrhujete? Som z Presova a uvitam kazdy napad/nazor, pripadne kontakt na fachmana. Moto je nepojazdna, rozobrata v garazi a sezona na ktoru cakam jak "kura na sopel" sa blizi
Vcera som vybral IDLE CONTROL DEVICE (6), vycistil, zapol vypol zapalovanie, vysuva sa a zasuva.
Startoval som bez plynu, nechytila. Nastartoval som s pridanim plynu, nechal som volnobeh a po cca 2sec zdochla.
Snimac plynu THROTTLE VALVE SWITCH (2) by som vylucil, kedze pri vrteni s plynom normalne reaguje, akurat, ze dochne pri zatazi, alebo pri ustalenom plyne.
Jazdit sa teoreticky da, na nejaky dojazd, ale musis vytacat motor a spojkovat, pri plnom uvolneni spojky motor nevladze a zadusi ho.
Mam citak, ze to bude vstrek INJECTION VALVE (11), alebo filter, alebo pumpa. Pumpu pocut pri zapnuti, otazka je tlak ci ma dostatocny. Filter a vstrek viem nejako preverit? Vstrek by mal dat stavu pocas startovania, ze? Kolko by z neho malo ist?
Doplnok po dalsom dni:
tu sa pise, ze vstrek sa da preverit, resp, tlak paliva, ma striekat az "hlmu", tak sa na to chystam. Vid https://www.bawor...d_id=14877