Mám chvilku 1250 a mam pocit, že mi nefunguje režim AUTO při nastavení tlumičů. Když dám MIN a pak MAX, tak citím jak se moto zveda, ale když přepnu na AUTO bud z MIN nebo z MAX, tak to nedělá nic.Tak nevím jak to má makat, nebo jestli mi to opravdu nefunguje?
...a neceka to na jizdu...?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja právě nevím jak to má fungovat, ale přepetí se nastavuje myslím jen v klidu. Jinak ale vše funguje ROAD Dynamic atd.jsou cítit rozdíly, tak spíš myslím, že jen nevím jak to funguje
Upravil brtnik dne 12.04.2022 10:39
Režim AUTO by tě měl zvážit a podle toho nastavit tvrdost pružiny. Ale taky si tím nejsem zcela jistý. Jestli to dělá na místě, za jízdy, nebo to nějak "prohoupnout"... ?
brtnik napsal:
Mám chvilku 1250 a mam pocit, že mi nefunguje režim AUTO při nastavení tlumičů. Když dám MIN a pak MAX, tak citím jak se moto zveda, ale když přepnu na AUTO bud z MIN nebo z MAX, tak to nedělá nic.Tak nevím jak to má makat, nebo jestli mi to opravdu nefunguje?
Díky
Mívám občas stejný podezření, dokonce jsem to nechával v rámci garančky prověřit, ale prý je všechno v cajku. Ono to asi funguje jen za jízdy a jen v omezeném rozsahu.
Když naložím ženskou s kuframa nebo když chci fakt sharp handling na hodně klikatý silnici, prostě přepnu na Max. (A když jsme u toho, v terénu s tím moc spokojenej nejsem. Světlost se sice zlepší, ale za cenu výrazně horší trakce. O změně geometrie nemluvě.)
Každopádně, že technický princip a rozsahy automatického přizpůsobení nejsou nikde detailně popsané, ani třeba v tiskových materiálech, je IMO fail.