dnes se mi udála taková nemilá věc, zůstal mi viset plyn, což byla situace k připosrání.
bylo zatuhlé lano u rukojeti. Vyčistil jsem ho a při rozborce jsem zjistil, že mám i brutálně špinavé klapky sání a celé to sání od filterboxu po poslední přírubu u válce.
Máte nějaký doporučení, čím to vyčistit? Včetně trysek, čidel volnoběhu...
Prověřeno na KTM https://ceskedily...order_item tak snad to zvládne i normální motorku.
Zjisti proč se to stalo, na GS jsem s tím neměl problém, na KTM jen na jednom válci, protože původní majitel neřešil sinchro.
tak příčina zaseknutého lanka byly nečistoty v bowdenu ze strany rukojeti, co si budeme, není to dobře utěsněné a za ty roky se tam něco zkrátka dostane. Vyčištěno a jezdí zase jako za mlada. Pro jistotu jsem rozebral a očistil i ten rozdělovač, jak do něj vedou ty 3 lanka.
Na radu Bohumila jsem kupil ve spreji čistič karbucu a egr, prostříkl jsem jak sání a klapky, tak filterbox, a příruby, zbytek nečšistot jsem setřel z klapek a stěn hadříkem. Ty čidla volnoběhu jsem vytáhl a očistil, něco na nich taky bylo. Mělo by to stačit. Zkrátka to dle mého těch 18 let nikdo neudělal. Po práci to sesadím dohromady a projedu. A někde se stavím na synchro, pro jistotu.
Neexistuje špatné počasí!