ahoj, kamarád mi poslal foto, jak mu jeden expert měnil olej s filtrem na LC. olej v pohodě, ale při demontáži filtru se projevila šikovnost mechoše - viz foto a následná oprava viz druhé foto. lze to nějak opravit kvalitně ???
díky
Orton přiložený následující obrázek:
Nešlo mu to klíčem tak to vzal kangem, na závěr napatlaný tmel na lepení oken do aut
Tohle by měl dotyčný dát do původního stavu na svý náklady.
BMW R 1200 GSA r.v. 2013, 90 jahre
Ze se tomu vubec divime. Setkavam se s tim skoro denne . Podlozky pod vypoustakama vymenit to je sprosty slovo stejne jako moment a 2 gumicky pod filtrem jak neni 1 mesicne je to spatny mesic
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Nechci se ho zastávat, ale podstatná otázka je taky, kterej pi.čus to dělal před ním? Protože kdyby to bylo dotaženy normálně, tak ani největší **** na zeměkouli, by to takhle nedoje.bal. Není výjimkou povolovat olej. filtr, kterej je na 1150 dotaženej víc, než zadní kolo. To jsou ti "přeškolení" automechanici s 30 letou praxí, co mají moment v ruce a použít momentak je pro ně újma na cti
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
servisak napsal:
Ze se tomu vubec divime. Setkavam se s tim skoro denne . Podlozky pod vypoustakama vymenit to je sprosty slovo stejne jako moment a 2 gumicky pod filtrem jak neni 1 mesicne je to spatny mesic
No Milane, fakt se divím Musím. Za cca 27-mi letou praxi s motocykly a jejich opravami jsem tohle fakt ještě neviděl. Taky jsem musel "násilím" povolovat ol.filtr, měnit natažené šrouby a urvané svorníky, něco odvrtávat, opravovat závity a další věci po předchozích servisech a majitelích atd. atd....
...ale něco takhle "doprasit"? Tohle je fakt na medaili za zhovadilost
Upravil Tonda dne 11.05.2022 08:37
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
nikdy jsem teda nepoužil na utažení olejového filtru nějaký klíč..vždy stačila síla v ruce, a na sundání mi stačil buď šroubovák na probodnutí nebo sikovky. Když to hodím do paměti cca 60 filtrů. To není moc,vím, ale mechanik nejsem. Jen své stroje. Max jsem strhl vypouštěcí šroub
Tohle je jak, když do toho mlátil majzlíkem.
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Mr GS napsal:
Nechci se ho zastávat, ale podstatná otázka je taky, kterej pi.čus to dělal před ním? Protože kdyby to bylo dotaženy normálně, tak ani největší **** na zeměkouli, by to takhle nedoje.bal. Není výjimkou povolovat olej. filtr, kterej je na 1150 dotaženej víc, než zadní kolo. To jsou ti "přeškolení" automechanici s 30 letou praxí, co mají moment v ruce a použít momentak je pro ně újma na cti
Petře, ale ten filtr, i kdyby byl dotažený rázovým utahovákem, by šel určitě povolit bez takového poškození. U LC je ten filtr navíc docela přístupný (oproti 1100, 1150). Tohle je opravdu "prasárna". A i kdyby to dojebal někdo před ním, tak takhle se to prostě nedělá.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Jasný... Jak píšu, zastávat se ho nechci, ale víme prd, jak to vypadalo. Já už bych se snad ani nedivil, kdyby to někdo přilepil. Zalepeny ventildekly nějakým bývalým praktikem od Hondy, to je tady kolem Prahy normální věc... Jen jsem ještě nepřišel na to, kdo to dělá
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Orton napsal:
ahoj, kamarád mi poslal foto, jak mu jeden expert měnil olej s filtrem na LC. olej v pohodě, ale při demontáži filtru se projevila šikovnost mechoše - viz foto a následná oprava viz druhé foto. lze to nějak opravit kvalitně ???
díky
možná by se hodilo napsat který "expert" to byl. Jestli nabízí služby veřejně, tak aby se mu všichni vyhnuli.
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
Si ani neviem predstaviť prečo a ako sa tým hasákom dostal až k bloku. Jediná možnosť mi vychádza, že sa mu ten filter pri povolovaní rozpadol a on sa snažil potom odkrútiť samotnú dosadaciu prírubu filtra.
Lepidlo na sklo je síce dobrý materiál, no neviem či je dlhodobo olejuvzdorný. No myslím si, že nie je dobré aby pri doťahovaní treli po sebe dve "gumy" a pravdepodobne Ti to začne olupovať . Opravil by som to tak, že po začistení by som na tú plochu vložil medzikružie s tenšieho plechu. To medzikružie by bolo už možné k pôvodnej ploche "prilepiť" silikónom či lepidlom.
nebo vyvarit a vybrousit, ale co to bude za slitinu tedy netusim, pripadne tekuty kov a vybrousit, ale je to takove nic moc reseni
ja bych to vybrousil a udelal si mezikrouzek, napevno prilepit, misto tam pro posun filtru o tlousku krouzku je, jen to vymyslet tak, aby nebyl kratky zavit na filtr, pripadne i tam mezikus
jinak je to teda superprasarna, predstavuju si to ze to delal ten borec od Lakatoše
Upravil xylem dne 11.05.2022 10:26
Takže teď, když někdo bude kupovat jety LC, tak nejdřív kontrola kardanu a pak pod filtrem
Upravil Mr GS dne 11.05.2022 10:34
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
To je traumatizujici foto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2