Zdravim lidi, nevěděl by náhodou někdo, jaký je rozdíl v zapojení konektorů TPS senzoru (číslo dílu je 7717905) se třema a šesti pinama? Na ročník 2017 je konektor šestipinový. Starší senzory mají stejné číslo dílu, stejný rozměr bohužel úplně jiný konektor.
Sorry, ale teď tomu úplně nerozumím... Uvnitř čidla je potenciometr, ten dává polohu pomocí tří drátů...a co ještě dalšího dává u toho šestipinovýho konektoru, nějaké koncové polohy ? Uvnitř čidla motůrek, který by otáčel klapkou určitě není...
Rozumím tomu, že potenciometry jsou dva... předpokládám, že od plynu vede potenciometr rovnou do ECU a ze senzoru TPS taky vede rovnou do ECU.
Tak úplně nerozumím tomu proč na výstupu ze senzoru je šest pinů?
Nemáš, prosím tě nějaké el.schéma zapojení. Všude jsem dohledal jen starší schemata bez elektronického plynu.
Díky.
lineart přiložený následující obrázek:
Chtěl jsem zkusit vyměnit TPS čidlo. Při pomalé konstantní jízdě 2500-3000 otáčkach motorka strašně cuká. Na neutrál běhaj otáčky o cca 500 nahoru a zpět. Dočetl jsem se, že to bývá často právě chyba v senzoru klapky.
Zatím jsem sehnal jen ten starší senzor se třema pinama a chtěl jsem zjistit zda by šel konektor upravit na vyzkoušení.
A byla by šance, jestli máš el.schéma, udělat mi třeba jen výřez nebo fotku jak je senzor zapojenej. Třeba něco viz jpg.
Dík.
lineart přiložený následující obrázek:
A nebo se ještě zeptám, je šance sehnat jen samotný senzor bez klapek?
Abych začal s něčím menším než rovnou celý klapky.
V servise mi řekli, že na tohle VINko jde objednat jen komplet, samotný čidlo ne.