Zdravím všechny, prosím o radu. Mám 1200 GS LC, ročník 13. Koupil jsem ho v zimě. Najel jsem na něm asi 200 km a vyskočila hláška, že nedobíjí. V servisu to proměřili a alternátor po smrti. Šílená výměna statoru, motor ven..... opravdu černé, přepálené cívky. Koupen nový stator, regulátor, sborka motorky. OK všechno šlapalo, jak mělo. Po 800 km s novým alternátorem i regulátorem dnes stejná hláška, motorka nedobíjí. Zatím je v servisu, po neděli to technik změří. Prosím, uklidněte mě, že je to nějaká blbost, že nebude muset zase motor ven. Alternátor i regulátor jsou nové. Co by to mohlo být? Vím, že takhle na dálku je to těžké, ale co kdyby měl za sebou někdo něco podobného. Děkuji
Klídek, pri GSku toto nie je závada, ale charakterová vlastnosť . Ak sa to opakovalo po tak krátkom období, príčina asi bude pretrvávať a treba hľadať aj inde. Hľadaj mechanické poškodenie (napr rotor sa dotýkal statora) a meraj priebehy dobíjania, napájanie regulatoru.....teda ak ti tu niekto z profikov nenapíše že ide o štandardný problém s xy riesenim
Pokud dal novy altik koupeny v bmw tak je to sada rotoru a statru takze bud nejaka vadna serie nebo vmchyba pri montazi
... servis a diagnostika BMW Motorrad
On je inovovanej. A meninse jako sada. Jenze pokud nema stahovak na rotor a par prioravku jde to blbe tak mozna taky dal novej stator do stareho rotoru
... servis a diagnostika BMW Motorrad