Ahoj kolegové . Jdu s prosbou . Po 4 letech jsem poprvé nechal 1150adv přes noc na bočním stojanu a motorka ráno točila , nechytla , “ pšoukala” do výfuku . Po chvilkovém dobití to po pár otočeních chytla a celý den už v poho. Další ráno to samé. Tak jsem to opět dal na centrál a moto chytá na otočení bez zaváhání . Vypadá to jako by se na bočním stojanu uchcala benzinem ( nevím jestli je to možný , když má vstřikování ). Díky za případné rady.
Upravil makec dne 06.06.2022 05:56
Benzínem se stříkačka uchčije těžko, ale zkoušel jsi to nastartovat na tom centrálu i s vyklopeným bočákem?... aby v tom nebylo spíš čidlo stojánku... Někdy to začne jenom sporadicky zlobit, než zakuká úplně.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tím to není. Normálně dám jedničku , zmáčknu spojku a chytne to na otočení. Na tom bočním po cca půl dni to nechce chytit , sem tam blafne jak když spálí benzin ve výfuku, ale nechytne. Respektive chytne ale až když už je baterie skoro vymlácena, nebo už na kabelech.
Přečti si toto: https://www.ukgser.com/forums/showthread.php/397662-1150-gs-starting-problem
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
A pak nakonec zjistis ze mas bud blbe cerpadlo v nadrzi a nebo nacatej starrer a jak to lezi vahou na nem netoci jak ma
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Keď moto nechytá, nemá buď benzín, alebo iskru. Nechaj ju na bočáku a ráno výber sviečku a vstrek a pozri či správne rozprašuje a dáva poriadnu iskru. Popr rovno vymen sviečky , od niekoho si požičaj cievky a vstreky a hľadaj. Popr to čidlo bočáku (možno má v rovnej polohe kontakt a na šikmo nie?) skús preklemovať. Zjavne sa s touto zavadou nikto nestretol, tak asi ostáva len systém pokus-omyl. Nemáš náhodou inak otočené rajdy pri startovani bočák/hlavný? Že by to mohol byť káblový zväzok od spinacky
Upravil patol dne 09.06.2022 07:16
Psal si, že to na bočáku nakonec nastartuje, sice za dlouho, ale nastartuje. Mám takovou ideu dle mých zkušeností s 11, ale potřebuji odpovědí na následující otázky.
Jaké máš volnoběžné otáčky a startuješ se sytičem či bez? Zkoušel si to na bočním stojanu startovat s pootevřeným plynem? Když to máš na bočáku a nechytá to a pak to dáš do vodorovné polohy a neuděláš nic jiného, jen změna polohy, tak to pak chytne?
Otáčky volnoběhu jsou lehce nad 1000 ot/ min , startuji vždy se sytičem . Na bočním stojanu to chytne vždy během dne kdy jedu ( po pauze atd) . Ráno na bočáku velký problém. Zkoušel jsem i během startu přidat plyn.Zatím se mi to stalo dvakrát a ještě jsem to nezkoušel nasimulovat tak jak píšeš- na bočák do rána a pak když to nechytne tak narovnat ,počkat a zkusit znovu. Zkusím po víkendu , jedu na malou dovo , tak to budu mít jen na centrálu pro jistotu.
Upravil makec dne 09.06.2022 14:07
Myslím si, že s elektrikou jakéhokoli druhu to nemá nic společného. Má jedenácka tvé problémy nemá, ale je sakra znát chod na bočáku a ve vzpřímené poloze. Na bočáku, než se ohřeje a natlakují napínáky, tak se sotva převaluje a pak bez hlídání stejně chcípne. Stačí ji v průběhu umírání na bočáku srovnat a můžu si jít po svém. Přisuzuji to špatnému "míchání" a distribuci paliva v dané poloze a teplotě (berte to s rezervou ).
Chod je věc jedna, ale je mi divné, že ti to nechce chytat. To bych šel přímo po svíčce. Ne její napájení, ale zda není zadrbaná. Nevím zda je možné, aby do válce nateklo tolik oleje, že při protočení zasere svíčku a ta přestane jiskřit.
Až budeš v klidu doma, tak bych udělal toto:
1. Přes noc na hlavním stojanu, pak to hodit na bočák a nastartovat.
2. Přes noc na bočáku, pak protočit. Když to hned nechytne, tak napřímit i na stojan a zkusit nastartovat.
Můj tip je, že 1 bude startovat a 2 ne, možná po dlouhém prošení.
Dej pak vědět.
Upravil rak72 dne 09.06.2022 16:06