a já blízko 50 jsem přesedlal na jednostopé vozidlo, abych se taky něco naučil nového
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Lakovaná jednosvíce bez doplňků, ale někdo jí vyměnil přední vidle za USD nevím z čeho. Pokud je ten předek udělanej dobře, tak to asi bude fungovat, ale to jako začátečník asi nezjistíš. Já bych do toho nešel (můj osobní názor).
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Děkuji pánové oběma, jak za správné vložení odkazu tak za věcné postřehy. Je to přesně jak píše Slavek-xxx, vůbec jsem si toho nevšimnul. Domluvil jsem se s prodávajícím na prohlídce i když se na to vůbec necítím povolaný, ale zajedu za ním snad bude sdílný a uvidíme.
Díky chlapi !
Horší než původní vidlice to rozhodně nebude. Záleží jestli ji někdo naladil, to se ale nedozvíš. Je to vidlice KYB , co já vím. Je to vlastně jedno, buď 450 nebo 250 yzf, na tom nesejde. Důležité je, aby byla naladěná na váhu dakara, pokud ten neprošel odtučňovací kůrou. Jestli je open nebo closed chamber je v zásadě fuk, jestli je dal majitel profíkovi, tak se naladí na potřeby jezdce hned.
Z vlastní zkušenosti, netknutá yzf 450 vidle, stroj o 13 kg váhy dole (není poznat), tlumí hlavně ve vysokých rychlostech a velké nerovnosti. V pomalejších je tvrdá jako kámen.
Tak jako tak se ale oproti původnímu podvozku zvýšil komfort diametrálně.
Díky všem za názory, Dakarka zakoupena a teď mne čeká seznamovačka a najíždění kilometrů.
Přesto bych měl na Vás ještě jednu prosbu. Nenašel by e mezi Vámi ochotný majitel nebo člověk se zkušenostmi s touto motorkou ideálně ze středočeského kraje, který by ji projel a řekl zda je vše v pořádku. Mě oko-metricky a ucho-metricky nic nenapadá, ale přesto bych spal klidněji, kdyby můj laický pohled někdo zkušený podpořil.