Zdravim, kdyz jsem na podzim motorku koupil tak vim, ze tenhle udelator fungoval...respektive se mi zdalo, ze ano...prevazel jsem jen motorku z bazaru do garaze. Pak jsem na zimu baterii vyndal a tim se jak jsem pochopil zapomene nastaveni.
Procital jsem forum jak se to zkalibruje a pochopil jsem, ze bych mel dat motorku na stojan, nastartovat a po deseti sekundach projet vsechny kvalty nahoru a dolu normalne s rucnim razenim.
Nicmene moc se mi do projizdeni zadniho kola na stojanu nechce...vim, ze uz kdyz jsem leta jezdil na Honde CX 500 tak to nebrzdene zadni kolo se vsema vulema v prevodech, tlumici zaberu + zalomeni kardanu vyluzuje zvuky, ktere jsou vsechno jen ne zdrave znejici.
Opravdu je to tak, ze bych mel to tocit na hl. stojanu na prazdno?
Jawa 90 Roadster --> MZ 250 --> Honda CX 500 (1979) --> Honda CB 750 (2002) --> R 1200 R (2008) --> R 1200 GS LC (11/2014)
10 s na kazdy kvalt vcetne neutralu je kalibrace. A pokud mas kde jet na kazdy kvalt po silnici jed. Ja to delam na stojanu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
byl tam smajlik ... tedy humor
Jawa 90 Roadster --> MZ 250 --> Honda CX 500 (1979) --> Honda CB 750 (2002) --> R 1200 R (2008) --> R 1200 GS LC (11/2014)
Zeptam se asi blbe, ale potrebuji na kalibraci diagnostiku, nebo to proste jen kdykoliv nastartuju na stojanu a projedu po 10s vsechny kvalty?
Aktualne 1250 GSA HP
Pri jakych otackach motoru se to dela? To asi neni na volnobeh?
A jednotlive rychlosti se tam nacpou pod plynem smerem nahoru a jak potom smerem dolu? Taky se projde kazdy kvalt 10s? Ja jsem nikde nenasel uceleny navod, tak se omlouvam za mozna hloupe dotazy... Diky!
Ja jsem to kalibroval na hlavnim stojanu, volnobezne otacky, radil jsem kvalty pres spojku nahoru a pak zase pres spojku dolu. Pokazde jsem nechal zarazeno 10 s. To razeni dolu mozna ani nebude nutne a to k tomu se snad vyjadri mistni guru
Upravil lebi dne 30.06.2022 08:36