Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
1200Gs 2005
paaulooss
#1 
Přidané 30.06.2022 09:17

Příspěvků: 125
Registrace: 13.02.18
Ahoj, mám takový problém, že mi motorka při plném plynu kolem 5000ot nemá výkon.
Jakmile ale překročí hranici 6000 zase vypálí.

Dám příklad: Jedu, šestka kolem 4-5000ot, plnej až za roh a motorka se jakoby přidusí po chvíli zase táhne normálně.

kámoš říkal, že za mnou vylítl oblak černo šedého dýmu. Na menší kvalty 3,4 to není tolik znát tím, jak stoupají rychleji otáčky.

Po čem bych měl jít? Děkuji. Smile
 
Felix GSA
#2 
1200Gs 2005
Přidané 30.06.2022 10:55
Avatar člena


Příspěvků: 113
Registrace: 19.08.21
Tak nejak a jde citit hlavne na vyssi kvalty kolem 5tis ot se projevuje tzv dira. Taky ji mam, jen bez toho dymu...
 
paaulooss
#3 
1200Gs 2005
Přidané 30.06.2022 11:49

Příspěvků: 125
Registrace: 13.02.18
No jako by na dálnici třeba když chceš předjíždět - plnej a nic. Jako by se to zahltilo mi přijde. Po překročení určitých otáček už je to ok.
 
John_Ice
#4 
1200Gs 2005
Přidané 30.06.2022 12:29

Příspěvků: 390
Registrace: 06.08.20
paaulooss napsal:
Jedu, šestka kolem 4-5000ot, plnej až za roh a motorka se jakoby přidusí po chvíli zase táhne normálně.


A Vladimíre nevymýšliš si tak nějak?
Já opravdu nelžu, že jo brácha...
..no přesně jedem se svoji škudkou 110-120 a najednou policajt, policajt na sračky, nemožní identifikace ...... no co tak jsme ujeli Grin

sry nic osobního v tom nehledej, ale jen jsem si vzpomněl, když jsem četl ,,jedu,, Wink
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže.
music1200 GSA - 2011 smiley005
 
vvalosek
#5 
1200Gs 2005
Přidané 30.06.2022 14:01
Avatar člena


Příspěvků: 345
Registrace: 14.06.17
Cívka - měl jsem identický problém. Vadná cívka na jednom válci. Projevovalo se to dýmem, dušením motoru při přidání plynu...
Upravil vvalosek dne 30.06.2022 14:03
Neexistuje špatné počasí!
 
vvalosek
#6 
1200Gs 2005
Přidané 30.06.2022 14:04
Avatar člena


Příspěvků: 345
Registrace: 14.06.17
A taky mám 05'. Po výměmě cívky to je vlastně dost výkonná mašina :-)
Neexistuje špatné počasí!
 
paaulooss
#7 
1200Gs 2005
Přidané 30.06.2022 19:25

Příspěvků: 125
Registrace: 13.02.18
Aha. Díky za nápovědu Smile Cívku jsi měnil kterou, tu hlavní a nebo zespodu? Jo a ještě jedna otázka, jak poznat která to eventuálně je? Za běžných podmínek se to chová normálně. Akorát jednou mi přišlo, že mám nějaký nízký volnoběh (jak pumpa na s*ačky) ale to prisuzuju skoro prázdný nádrži. DÍKY
 
paaulooss
#8 
1200Gs 2005
Přidané 01.07.2022 19:41

Příspěvků: 125
Registrace: 13.02.18
Tak jsem necoo změřil... obě civky mají primar 1.2ohm. Sekundar jedna 5.3mega a druhá 6.3mega...
Je to v normě nějak?Nebo která je špatná? Díky.
 
vvalosek
#9 
1200Gs 2005
Přidané 03.07.2022 09:07
Avatar člena


Příspěvků: 345
Registrace: 14.06.17
Jaké mají mít hodnoty nevím. Měnili mi ji v motomantech. Prý je to poznat na délce jiskry. V plynulé jízdě (bez full gas) se to téměř neprojevovalo. Nejvíc to bylo ale znát při pokusu o předjíždění. Teď už nic takového neřeším: dám plnej =mám plnej.
Neexistuje špatné počasí!
 
Francis
#10 
1200Gs 2005
Přidané 04.07.2022 08:08
Avatar člena


Příspěvků: 709
Registrace: 09.08.17
Na změření cívky potřebuješ osciloskop, měří se to za chodu motoru a podle dokmitu a amplitudy poznáš vadnou. Pouhé změření odporu studené cívky zjistí jen totálně mrtvou.
 
www.trust-rust.cz
paaulooss
#11 
1200Gs 2005
Přidané 14.07.2022 13:56

Příspěvků: 125
Registrace: 13.02.18
Tak jsem vyndal hlavní cívky a mosazným kartáčkem - na vrtačku sada z lidlu jsem vyčistil dosedací plochy uvnitř fajfek a zdá se, že je po problému.
Přisuzuju to špatnému kontaktu, případně nějakému přechodovému odporu cívka -> svíčka. Je tam blbě vidět.
 
paaulooss
#12 
1200Gs 2005
Přidané 14.07.2022 13:56

Příspěvků: 125
Registrace: 13.02.18
Tak jsem vyndal hlavní cívky a mosazným kartáčkem - na vrtačku sada z lidlu jsem vyčistil dosedací plochy uvnitř fajfek a zdá se, že je po problému.
Přisuzuju to špatnému kontaktu, případně nějakému přechodovému odporu cívka -> svíčka. Je tam blbě vidět.
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 93
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,728
Nejnovější člen: danbrabec

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.23 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI