Cau chlapi, cetl jsem vsechny prispevky ohledne kardanu,ale nikde jsem nensale odpoved zda-li je normalni to co to dela me. Kdyz jedu na jednicku a popjizdim tak slysim vuly v kardanu,vzdy jak znovu povolim spojku tak se ta vule vymezi a tukne to,porad dokola,treba i kdyz uberu a pak pridam tak to jde slyset,hlavne na 1cku ,trochu 2ka pak uz nic. Poridil jsem si ji ted ojetou z IT,je servisovana a vse slape v pohode,starty pekne,kardan nehuci,prevodovka radi pekne proste OK,jen ta vule me stve jestli se da nejak vymezit nebo je to normal,jo a jedna se o 1150gs
Názor strojaře:
není to řetěz,čili je tam vše natvrdo....vůle v ozubených kolech převodovky a kardanu se nasčítaj a pak když se změní zátěž na ozubení na zátěž opačnou, tak se zuby opřou o druhou stranu ozubení a je slyšet ono dosednutí ploch a vymezení vůlí. Ty vůle tam bejt musej = ze záběru ubereš plyn = klap. V terénu na nerovnostech = řach, beng beng.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
mám GSA a dělá to přesně to samý, hlavně na jedničku to jsou pecky
přitom se svezeš na jiným bramborákovi a ten ani neťukne i když je starší ...
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?