Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ...
 
R100GS PD Studeny start
janci
#1 
Přidané 02.08.2022 11:48
Avatar člena


Příspěvků: 56
Registrace: 02.09.14
Zdravím Vás, na mojej R100GS PD pozorujem zle studene štarty. Pristudenom štarte musím držať aj plyn ináč motorka nevie držať otáčky a zdochne. Karburátory vyčistene a poskladane. O krúžky vymenene a sýtič funguje keďže pri teplom motore keď dám sýtič tak motor zdochne. Nestretol sa stým niekto ? Benzín tankujem len 100 oktán. Ďakujem za pomoc.
BMW R100GS PD Classic
 
Mr GS
#2 
R100GS PD Studeny start
Přidané 03.08.2022 13:34
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Že sytič funguje není jenom o tom, že když ho zapneš při teplém motoru, tak zdechne. Musí být taky seřízený lanka na obou stranách stejně a jen s malou vůlí ve vypnutým stavu. Dále je to taky dost závislé na správným nastavení volnoběhu, šroubu bohatosti směsi a celkově všechny lanka a synchronizace.
Navíc tyhle motory mají předstih seřízený na 91 oktanů a ne na 100, takže tím tomu vůbec nepomůžeš.
Tohle není blbuvzdorná 1250, kde zmáčkneš čudlík a jedeš Wink
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
janci
#3 
R100GS PD Studeny start
Přidané 03.08.2022 16:18
Avatar člena


Příspěvků: 56
Registrace: 02.09.14
Ďakujem za odpoved, je mi jasne že to nie je moderna motorka a samozrejme to akceptujem. To s tým benzínom som nevedel. Všetci mi vraveli že pre ňu je najlepší 100 oktán. Skúsim natankovať klasiku 95 a uvidím čo to urobí. Nevieš mi prosím povedať čo ešte môžem skontrolovať pripadne na základe čoho kontrolovať dane veci čo si spominal. Bude stačiť servisný manuál ?
BMW R100GS PD Classic
 
Mr GS
#4 
R100GS PD Studeny start
Přidané 03.08.2022 20:28
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
To s tím benzínem je běžnej omyl. Většina lidí si myslí, že víc oktanů = lepší kvalita, ale vyšší oktanové číslo znamená větší odolnost proti detonačnímu hoření, což je potřeba s nárůstem komprese motoru. U těchto starších by to, při nejlepším, nemělo mít žádný vliv.... Ovšem poslední dobou se dostává do hry další faktor a to je obsah biosložek a to je horší u 95ky. Takže celkově těžko říct, co je horší. Každopádně netvrdím, že je to špatně a že to máš vyměnit. Jen jsem psal, že tomu tím nepomůžeš... Ale netvrdím, že uškodíš Wink
Origo manuál by ti měl stačit. Nestudoval jsem ho teda kompletně, protože ho mám jen v Němčině, ale je hodně podrobný a mělo by tam být takřka vše. Rozhodně budeš potřebovat něco na synchronizaci... Jakýkoliv zařízení pro změření/ porovnání podtlaků. Je to dvouválec a vše musí makat naprosto stejnoměrně, jinak je to na ho....
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
janci
#5 
R100GS PD Studeny start
Přidané 04.08.2022 08:28
Avatar člena


Příspěvků: 56
Registrace: 02.09.14
Dakujem za odpoved, synchronizáciu som urobil na oboch a s tým už asi nie je problém. Zrejme bude treba skontrolovať tie trysky ako si písal na začiatku.
janci přiložený následující obrázek:


[108.32Kb]
Upravil janci dne 04.08.2022 08:29
BMW R100GS PD Classic
 
Francis
#6 
R100GS PD Studeny start
Přidané 04.08.2022 12:20
Avatar člena


Příspěvků: 689
Registrace: 09.08.17
Mr GS napsal:
To s tím benzínem je běžnej omyl. Většina lidí si myslí, že víc oktanů = lepší kvalita, ale vyšší oktanové číslo znamená větší odolnost proti detonačnímu hoření, což je potřeba s nárůstem komprese motoru. U těchto starších by to, při nejlepším, nemělo mít žádný vliv. ... Takže celkově těžko říct, co je horší. Každopádně netvrdím, že je to špatně a že to máš vyměnit. Jen jsem psal, že tomu tím nepomůžeš... Ale netvrdím, že uškodíš Wink ...

S tím neuškozením bych byl opatrný. Pokud si dobře pamatuju, tak vyšší oktanové číslo není jen o vyšší odolnosti proti detonacím, ale zároveň o delší době hoření. Nezvýšíš-li předstih s "lepším" benzínem, hrozí dohořívání při výfukovém zdvihu pístu a tím vyšší tepelné namáhání výfukových ventilů a jejich sedel. Situace se zhoršuje s rostoucími otáčkami motoru, času na prohoření je méně. Pro správné prohoření vyšší oktanové číslo víceméně potřebuje vyšší kompresi, čehož se oklikou dosáhne dřívějším zapálením směsi před horní úvratí, píst stlačuje již hořící směs a tlak ve spalovacím prostoru je tím pádem vyšší.
 
www.trust-rust.cz
Bohumil
#7 
R100GS PD Studeny start
Přidané 04.08.2022 13:13
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
Ja myslím ze obyčejná 95tka ma tak 91 Grin 1100 gs mi zrovna dneska pěkně klepala...
Takže 100vka bude mít dyz moc tak 98...Grin moc bych si s tou kvalitou benzinu u nás nefandil...
Upravil Bohumil dne 04.08.2022 13:14
Kupredu spatki ni krok...
 
Mr GS
#8 
R100GS PD Studeny start
Přidané 05.08.2022 07:28
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Francis napsal:

S tím neuškozením bych byl opatrný. Pokud si dobře pamatuju, tak vyšší oktanové číslo není jen o vyšší odolnosti proti detonacím, ale zároveň o delší době hoření. Nezvýšíš-li předstih s "lepším" benzínem, hrozí dohořívání při výfukovém zdvihu pístu a tím vyšší tepelné namáhání výfukových ventilů a jejich sedel. Situace se zhoršuje s rostoucími otáčkami motoru, času na prohoření je méně. Pro správné prohoření vyšší oktanové číslo víceméně potřebuje vyšší kompresi, čehož se oklikou dosáhne dřívějším zapálením směsi před horní úvratí, píst stlačuje již hořící směs a tlak ve spalovacím prostoru je tím pádem vyšší.

Dík za info thumbs up
To jsem nevěděl a nechtěl jsem to zbytečně dramatizovat... znáš to? Pak se tady na tebe sesype 4tis lidí, co sice moc nejezdí, ale budou tvrdit, že celej život tankují vervu do žigula a nikdy se mu nic nestalo secret
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Mr GS
#9 
R100GS PD Studeny start
Přidané 05.08.2022 07:30
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Bohumil napsal:
Ja myslím ze obyčejná 95tka ma tak 91 Grin 1100 gs mi zrovna dneska pěkně klepala...
Takže 100vka bude mít dyz moc tak 98...Grin moc bych si s tou kvalitou benzinu u nás nefandil...

Bohumile, jenže tohle už nebude o oktanech, ale o těch biosra.čkách. Oktanový číslo to možná nezmení, ale motory, který na to nejsou kompletně uzpůsobený, tím neskutečně trpí. Čistej ethanol taky nejde tankovat do každýho vozidla... a 10% už je prostě množství, který se jen tak "neztratí"
Já to s tímhle svinstvem vidím s našema milovanejma motorama bledě real sad
Upravil Mr GS dne 05.08.2022 07:30
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Francis
#10 
R100GS PD Studeny start
Přidané 05.08.2022 09:13
Avatar člena


Příspěvků: 689
Registrace: 09.08.17
Mr GS napsal:
Dík za info thumbs up
To jsem nevěděl a nechtěl jsem to zbytečně dramatizovat... znáš to? Pak se tady na tebe sesype 4tis lidí, co sice moc nejezdí, ale budou tvrdit, že celej život tankují vervu do žigula a nikdy se mu nic nestalo secret

Tohle se dříve učilo na průmyslovce + k tomu byla praxe v diagnostické dílně. Škola v Rychnově n/K (strojnická průmyslovka se specializací na automobilové oprávarenství) prý měla lépe vybavenou autodílnu než automobilní průmyslovka v MB. Nemám to vyčtené z internetu ;-) a asi i nějaká skripta bych vyhrabal.
Upravil Francis dne 05.08.2022 09:14
 
www.trust-rust.cz
Pitbull
#11 
R100GS PD Studeny start
Přidané 05.08.2022 10:27
Avatar člena


Příspěvků: 896
Registrace: 02.10.11
Francis napsal:
Mr GS napsal:
Dík za info thumbs up
To jsem nevěděl a nechtěl jsem to zbytečně dramatizovat... znáš to? Pak se tady na tebe sesype 4tis lidí, co sice moc nejezdí, ale budou tvrdit, že celej život tankují vervu do žigula a nikdy se mu nic nestalo secret

Tohle se dříve učilo na průmyslovce + k tomu byla praxe v diagnostické dílně. Škola v Rychnově n/K (strojnická průmyslovka se specializací na automobilové oprávarenství) prý měla lépe vybavenou autodílnu než automobilní průmyslovka v MB. Nemám to vyčtené z internetu ;-) a asi i nějaká skripta bych vyhrabal.


To určitě měla, protože v MB (jestli tím je myšleno Mladá Boleslav) průmyslovka takové zaměření neměla. A to co měla patřilo spíš do muzea Grin alespoň v dobách mého studia.
PITBULL
4ever
 
pesa
#12 
R100GS PD Studeny start
Přidané 21.08.2022 21:42

Příspěvků: 16
Registrace: 05.09.18
Zdarec,
Při studeným startu i se sytičem se tomu musim tak minutku pověnovat plynem, jinak to zdechává. Pak to tak nějak běží a tak po chvíli tomu dám sytič i do první polohy. Uznávám, nejsem úplně nejpečlivější a můžu to mít tak trochu v hnoji Cool
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R80G/S-PD, R65GS, R80GS, R100GS-PD ... :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 52
Členové on-line: 2
mc_hacek, kovin

Registrováno: 8,707
Nejnovější člen: David14

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI