Dobrý den všem, mám BMW F 800 a po výměně vstřiku, po delší jízdě při nutnosti podřadit z 6 na 5,třeba když vjíždím do nějakého města nebo nepřehledné zatáčky, po stlačení spojkové páky a snížení rychlosti i otáček motorka úplně vypne, přiměřeně brzdím obě kola, ale motorem ne, sice jde hned nastartovat, následně to udělá ještě 1-2x a pak už se to nestane.
Adaptaci v servisu udělali.
Nevíte čím to může být? děkuji
Mám najeto 49 tisíc, motorka nekontrolovatelně zhasínala, za jízdy, za studena, kdykoliv, v autorizovaném servisu chtěli vyměňovat celý motor, to se nakonec nestalo, pouze byl vyměněn ten vstřk
stoor napsal:
Mám najeto 49 tisíc, motorka nekontrolovatelně zhasínala, za jízdy, za studena, kdykoliv, v autorizovaném servisu chtěli vyměňovat celý motor, to se nakonec nestalo, pouze byl vyměněn ten vstřk
Ahoj. Zajímalo by mě, jak jsi to vyřešil. Mě se stává podobná věc. Při dojíždění na křižovatku a při podřazovaní z 4 na 3 nebo většinou z 3 na 2 mi při zmáčknutí spojky a ubrání plynu motor zhasne. Budíky normálně svítí. Klepnu tam hned neutrál a ještě za jízdy hned nastartuji. Motor hned chytne a jedu dále. Je to ale hodně nepříjemné do zatáček nebo u křižovatky, protože to dopředu nečekám, že motor zhasne a při větší rychlosti mě to může hodit do smyku.
Když mám neutrál na místě a vytáčím motor do otáček, tak otáčky ve spodní hranici značně kolísají.
Ahoj, poslední dobou se mi zase stává že motorka zhasne za jízdy (1x za den)- prostě přestane pálit jiskru. Se starterém můžu točit jako divý a ani neblafne. Stačí vypnout a zapnout zapalování a chytne na první šup jako dycky. Nikde žádná porucha, prostě nic, všechno ostatní zůstane fungovat jak má - budíky, světla.. je jedno jestli na jednotku nebo na 6ku, zahřátá nebo studená. Opruz je když je to v křižovatce kde potřebuju motor páč jsem naklopenej ;o(( mrdka jedna..
cca před 10 lety se mi tohle stávalo v Turecku na dovči, podezdření padlo na špatný benzín, přehřátý reg. pumpy benzínu apod. nic se potvrdilo a samo to odeznělo a teď znova.. tehdy se mě to stalo i hned po ránu, když motorka byla ještě na stojanu (studená) a po 5 sec. zhasla.. no prostě opruz.. někdy zas když jsem byl rozjetej a při tomhle zhasnutí jsem pořád podřazoval tak se třeba u dvojky zas na chvíli chytla. Ale nejjistější bylo pak ještě znovuzapnout to zapalování..
co by to mohlo být ? čidlo stojanu bych vyloučil tím případem kdy to zhaslo i s ním..
frijolero napsal:
Ahoj, poslední dobou se mi zase stává že motorka zhasne za jízdy (1x za den)- prostě přestane pálit jiskru. Se starterém můžu točit jako divý a ani neblafne. Stačí vypnout a zapnout zapalování a chytne na první šup jako dycky. Nikde žádná porucha, prostě nic, všechno ostatní zůstane fungovat jak má - budíky, světla.. je jedno jestli na jednotku nebo na 6ku, zahřátá nebo studená. Opruz je když je to v křižovatce kde potřebuju motor páč jsem naklopenej ;o(( mrdka jedna..
cca před 10 lety se mi tohle stávalo v Turecku na dovči, podezdření padlo na špatný benzín, přehřátý reg. pumpy benzínu apod. nic se potvrdilo a samo to odeznělo a teď znova.. tehdy se mě to stalo i hned po ránu, když motorka byla ještě na stojanu (studená) a po 5 sec. zhasla.. no prostě opruz.. někdy zas když jsem byl rozjetej a při tomhle zhasnutí jsem pořád podřazoval tak se třeba u dvojky zas na chvíli chytla. Ale nejjistější bylo pak ještě znovuzapnout to zapalování..
co by to mohlo být ? čidlo stojanu bych vyloučil tím případem kdy to zhaslo i s ním..