To není o tom, co máme my, ale co chceš ty. Buď chceš uřvanou trubku, která dá tvému okolí jasně najevo, že máš potřebu kompenzace výkonu a nebo že máš třeba malého pindíka...
A nebo chceš laďák, který neřve, bude o něco dražší, ale má hezčí zvuk a když s tím pojedeš na dovolenou, tak ti po pár kilometrech nepukne hlava.
Já mám Remus 8, zvuk je hlubší, není uřvanej, občas si to pěkně připrdne a musím říct, že mě ten výfuk baví.
Upravil Taborak dne 31.10.2022 17:35
Taborak napsal:
To není o tom, co máme my, ale co chceš ty. Buď chceš uřvanou trubku, která dá tvému okolí jasně najevo, že máš potřebu kompenzace výkonu a nebo že máš třeba malého pindíka...
A nebo chceš laďák, který neřve, bude o něco dražší, ale má hezčí zvuk a když s tím pojedeš na dovolenou, tak ti po pár kilometrech nepukne hlava.
Já mám Remus 8, zvuk je hlubší, není uřvanej, občas si to pěkně připrdne a musím říct, že mě ten výfuk baví.
Přesně něco takového mám na mysli.
Bylo by hodně troufalé natočit a poslat prosím?
Díky
Ahoj, mel (ma) nekdo moznost porovnani Akrapovice a Remuse? Koupil jsem motorku s jiz namontovanym Akrapovicem. Zvuk dobry, ale na celodenni jizdu to neni, protoze pak uz duni hlava. Kdyz namontuji original koncovku, tak je to o hodne lepsi, nicmene ten poslkej original se mi nelibi vizualne. Premyslel bych o Remusu, ale mam obavu aby to pak nebylo jako s tim Akrapem. Videa na YouTube sice jsou, ale po zvukove strance toho moc nereknou, protoze kazde je natocene jinak.
lebi napsal:
Ahoj, mel (ma) nekdo moznost porovnani Akrapovice a Remuse? Koupil jsem motorku s jiz namontovanym Akrapovicem. Zvuk dobry, ale na celodenni jizdu to neni, protoze pak uz duni hlava. Kdyz namontuji original koncovku, tak je to o hodne lepsi, nicmene ten poslkej original se mi nelibi vizualne. Premyslel bych o Remusu, ale mam obavu aby to pak nebylo jako s tim Akrapem. Videa na YouTube sice jsou, ale po zvukove strance toho moc nereknou, protoze kazde je natocene jinak.
Tak to o Remusu vůbec neuvažuj. Měl jsem na 1200LC Akrapa a ten byl víc dunivý, než origo (to mi přišlo super). Teď mám na 1250LC Remuse 8, a ten je řekl bych o "dost" víc hlučný, než ten Akrap. Je takovej, jak říkal Servisák "uprskanej", neni tak dunivý, ale víc hlučný a sem tam si i střelí, což Akrap nedělal.
Upravil zetor dne 07.11.2024 14:11
Za mě Akrap má pevnější uchycení a všechno perfektně sedí.. Oproti remusu (8 2.0) se na motorce ani nehne. Má pevný mezisvod s obalem a to beru jako výhodu.
Co se týká karbonové krytky dole u klapky tak tu má kámoš po cca roce u remusu vyvyklanou a matnou (zkušenost, co vydrží krytka na akrapu nemám) Zvuk obou laďáků +- stejný, kde remus má asi nějaký ten bod navíc pro dlouhé cestování... Velikostně remus o něco menší..
To uchyceni Akrapa muzu potvrdit. Montaz/demontaz je fakt par minut a sechno pekne sedi. V zasade jako original koncovka. S tou karbonovou krytkou taky neni problem. Zvuk je fajn, ale delsi jezdeni s tim fakt nedavam. Stve me to, ale asi s tim nic nenadelam a dam tam original.
Já jsem si začátkem roku nadělil Remus 8 a v montáži jsem teda žádný zádrhel neviděl. Možná je výfuk trochu volněji na motorce, ale i na autech je to taky na volno. Jakmile se ale sesadil mezikus + koncovka na motorce, každá další montáž/demontáž je hračka.
Proti originálu je o poznání menší...ale když jsem to měnil, tak jsem zvážil Remus i Origo a mají až na pár gramů stejnou hmotnost.
A je teda ale fakt, že je hlučnej. Měl jsem helmu Nexx Vilijord a 3. den na výletě mě to už obtěžovalo. Chvílema mi zvonilo v hlavě. V létě jsem si pak koupil Schuberth E2 a už je to fajn.
Mimochodem, v létě jsem si tam vrátil originální výfuk. Ujel jsem odpoledne 20km a mazal domu pro Remus. Zkrátka a dobře nějaké emoce to budí a tak s ním jezdím. Když netahám, jen to bublá, když se otevře heft, tak je to hlučnější.