Ahojky koupila jsem XCo a chtěla bych nahradit plastový originál něčím bytelnějším, mam ochrany motoru ( engine guards ) a tak by zajímalo jestli mate nějaké doporučení od které firmy by pasovali. Dík
TerezaGXcountry přiložený následující obrázek:
Ahoj,gratulace k zajímavému stroji..ať ti dělá jen radost..
Já měl Xchallenge asi 5 let,jezdil jsem s nim jen v terénu a spokojenost..
Kryt motoru jsem taky taky řešil,nakonec jsem si ho udělal sám..
Těch výrobců moc neni a nebo už je nevyrábí.. tak bych se zaměřil spíš na inzerci,
jestli se něco neobjeví..
Každopádně jestli chceš v terénu jezdit..tak to pořádný kryt chce..
Spojkové a víko alternátoru je dost na ráně..
Dík, ja jsem z bajku uplne nadšena ????, prave ze jezdím víc enduro terén tak jsem pořídila xco a zbavuju se F700 kterej do terénu moc neni, xchallenge je na me moc bohužel moc vysoký, moc na vyber mezi ADV bajkama s moji výškou není ????, Ja uz sem prave v tom plastovým krytu lehkou díru udělala ???????,
Krása.
Ta výška se ale dá pořešit ne? Ve vidlích upraví vnitřek a tlumiče si stejně často lidi měnili, takže by se udělal na míru.
Každopádně tu byl jednou jeden člověk, co dělal pro xka věci a jmenoval se Scheffelmeier, akorát asi zavřel krám. Takže si asi fakt najdi někoho kdo ti to na zakázku svaří. Dá se určitě vyřešit kryt z kompozitu, ale plech bude asi lepší. Ale těžší. TT starej šusplech na 650 není kdoví jak lehký a tloušťku má kolem 4 mm (tuším pod 4 mm), ale samozřejmě není to nic extra, ta váha není strašná a hlavně je nízko.
Bylo by dobrý aby ten člověk co by ti šusplech svařoval zároveň dokázal objednat jen nezbytně nutné množství, protože to fakt leze do peněz, viz https://www.aluminiumshop.cz/ujs-0004-4-00-x-1000-x-2000-mm-almg3-prirodni-en-aw-5754-h22
Ty by ses samozřejmě zeptala, jaká tvrdost se pro tebe hodí víc.