Ahoj, vím že se to tu už řešilo, nicméně mám s tím mým cukáním, "prděním do vejfuku" a ztrátou výkonu podezření na cívky, fajfky. Můžete popsat co to přesně dělá???? ....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal:
Ahoj, vím že se to tu už řešilo, nicméně mám s tím mým cukáním, "prděním do vejfuku" a ztrátou výkonu podezření na cívky, fajfky. Můžete popsat co to přesně dělá???? ....
Ahoj, ve tvém případě, bych vyzkoušel jestli všechny 4 svíčky hází jiskru a jestli ano, tak zkusit nové svíčky. Se může stát, že svíčka nemusí házet jiskru pod tlakem ve válci ale venku ano. Kamarád měl podobný problém na 1200, říkal jsem mu zkus svíčky a bylo po problému.
Jsou tam cca měsíc iridiový NGK - svíčky byla první věc co mě napadla. Nicméně "problém" přichází po ohřátí, stačí, abych dojel, nechal mašinu stát 30-40 minut, pak jede jak čtyrvál, než se zase zahřeje ..... Pak nastupujou vibrace při zátěži, když otevřu plyn, tak místo akcelerace to jakoby prdí do vejfuku a přes 150 se s tím nedá jet .......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Nikdo žádná zkušenost? Z diskuzí vím, že s tím měla problém Kwasak a Tomas TT ..... docela bych potřeboval uklidnit
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Cau,delato to,ze motorka jede divne.Kdyz ji nechas na volnobeh a pomalu pridavas tak jede jak traktor,chova se to stejne jako kdyz mas hoodne rozhozenou synchronizaci klapek.Jestli je modul spatny poznas velmi jednoduse,sundas plastove krytky z vika hlavy,nechas moto jet na volnobeh a postupne odpoj konektor od modulu,pokud po odpojeni bezi porad stejne je modul ko,pokud se zmeni trochu chod motoru je modul ok.To vsechno za predpokladu ze jsi si opravdu jisty svickama.Toto se vetsinou tyka jen modulu uvnitr vik,sekundarni moduly ze spodu nejsou tak tepelne namahane a nedelaji problemy.Jestli si pujdes koupit novy modul,tak se presvedc jestli ma sedy konec,tyto se delaji od 07 a jsou odolnejsi.
Tohle jsem měl před asi 14dny... Motorka jela tupě - jako v záběhu, /má 20tkm/ nad 110kmh při přidání plynu na 6tku, jen vibrovala a nejela...no děs. Byl sem z toho dost špatnej, protože jsem předím měnil svíce, synchra a ventily. Tak jsem měl podezření na sebe, pak taky na spodní fajfky či spodní cívky, povolený ventil či rozhozená synchra. Ale nikde nic. Zkontroloval sem i ventily a znovu synchra a zase nikde nic. BYL TO BLBÝ BENZÍN!!! Sem vypustil nádrž a dal 5l novýho benálu. Zlepšilo se to o hodně, tak na cca 90-95% púvodního stavu. Tak jsem následně vyjel 2 33 litrový nádrže a jeden den tomu dal na 900km docela čočku a ejhle... motor ožil, a jde ještě líp, než -li před púvodními patologickými příznaky. Múj závěr: humus v benzínu a následně zasviněné vstřiky a kat. Jak motor dostal nářez, z katu se vypálilo svinstvo a motor jde zas jak dělo. Takže jsem si z toho udělal závěr: občas tomu naložit ve větší míře, než-li turistické. Jen to motúrku prospěje
Upravil W dne 28.06.2009 11:58
To je odpověď do jinýho fóra ne, Wingu? JInam myslíš, že se u benzíňáku můžou zasrat vstřiky + kat? .... U diesela asi ano, ale u benzínu jsem o tom neslyšel .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tome, no u mě to tak bylo... Dávaj teď do benzínu nějaký biopřísady či co, to je jedna možnost a druhá je , že v benzínu bylo trochu nafty či ředidla, díky zásahu personálu na pumpě. Moje tankování bylo na Slovnaft v SK. No a jestliže tam v benzínu byla i nafta, tak ta kat zanese sazemi... stejně tak lambda sondu.
Mě se to stalo také poprvé s benzíňákem, a bylo to rozhodně benzínem. Po jeho výměně to bylo stejně ještě prvních 300km nic moc a motor se rozjížděl postupně do púvodní formy. Ale jak dostal delší kouř na dálnici, tak se zcela změnil k lepšímu. Fakt. Žádný jiný rozumný dúvod,než že se vypálil kat , lambda a pročistily vstřiky, mě nenapadá.
Upravil W dne 28.06.2009 12:28
Tom_P napsal:
To je odpověď do jinýho fóra ne, Wingu? JInam myslíš, že se u benzíňáku můžou zasrat vstřiky + kat? .... U diesela asi ano, ale u benzínu jsem o tom neslyšel .....
To jsi teda toho ještě moc neslyšel. Dělají se přípravky na čištění pavivové soustavy na benzínový motory. Takže se špiní (usazují) různé bordelizmy. No v katu nevim, tam se snad může jen napálit olej z motoru kterej ho žere místo benzínu. Nicméně souhlasím se skoro vším s Wingem. Dát přasky motoru tudíž vyrobit větší teplotu všude, větší podtlak co strhá bordel odevšud a dát lepší benzín dělá dlouhodobě divy. Nic tím aspoň nezkazíš.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
I to je možný - no. Ncméně, teď mi přijdou nový tourancky, tak dostane kouř, jakej nedostala Pak bude jezdit jak z praku
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Taky si to myslím. Spousta věcí se tím dá odstranit. Třeba i auto po starým pánovi co nepřekročí 1500 otáček a 60km rychlost, tak je auto líný a ucukaný, ale dá se mu tímto způsobem domluvit. Pak všichni čuměj co jejich auto dokáže.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Mimochodem, včera jsem natankoval obyč no-name natural 95 - vibrace + klepání, pak jsem nalil Vervu 100 a jede to jak ten čtyrvál - je to normální???
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Asi jo. Taky tam mám teď no-name a je to znát Takže asi začnu tankovat jen něco lepšího. U XX byla výhoda, že i když si natankoval horší benál, tak poskakovaly otáčky, ale na výkonu to znát nebylo páč to byla překoňovaná bestie
No dobře, ale k čemu mi je expediční mašina, co žere jen 98 oktanovej benzín???
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal:
No dobře, ale k čemu mi je expediční mašina, co žere jen 98 oktanovej benzín???
Naopak,1200 GS má sice velkou kompresi - 12:1,což je výsadou spíš sportovních mašin..Ale díky čidle klepání,může dvanáctka jet i na 91 oktanovej benzín.Nicméně výkon bude lehce snížen a spotřeba lehce vyšší.. http://news.autor...o-klepani/
.....ahoj ja myslim že problem s benzinom nebude v oktanovom čisle,ale v tom ako je benzin skladovany a expedovany.....to je že tieto problemy sposobuje nakondenzovana voda s neodkalenych nadrži,nafta ktora v nich zostava a nehovoriac o kde čom čo do neho leju na zvyšenie objemu no a samozrejme tym aj zisku......
.....12stkovy motor musi šlapat aj na 85 oktanovy benzin,možno nie tak tak pekne a kultivovane ale určite pojde
......tak je pravda že som to s tou kultivovanostou prehnal,tiež je to moj prvy dvojval a musel som si zvykat a všeličo prekusnut a privriet oči.....ale už tie štvorvaly idu jak elektromotor a to je nuda............samozrejme nemyslim SS tie su v dnešnej dobe nakopane,ale už na to nemam abych to sedlal