Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč)
 
Zapalovací cívky 1200
Tom_P
#1 
Přidané 06.06.2009 11:19
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Ahoj, vím že se to tu už řešilo, nicméně mám s tím mým cukáním, "prděním do vejfuku" a ztrátou výkonu podezření na cívky, fajfky. Můžete popsat co to přesně dělá???? ....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
bmwdriver
#2 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 06.06.2009 11:40

Příspěvků: 199
Registrace: 19.07.07
Tom_P napsal:
Ahoj, vím že se to tu už řešilo, nicméně mám s tím mým cukáním, "prděním do vejfuku" a ztrátou výkonu podezření na cívky, fajfky. Můžete popsat co to přesně dělá???? ....

Ahoj, ve tvém případě, bych vyzkoušel jestli všechny 4 svíčky hází jiskru a jestli ano, tak zkusit nové svíčky. Se může stát, že svíčka nemusí házet jiskru pod tlakem ve válci ale venku ano. Kamarád měl podobný problém na 1200, říkal jsem mu zkus svíčky a bylo po problému.
 
Tom_P
#3 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 06.06.2009 11:45
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Jsou tam cca měsíc iridiový NGK - svíčky byla první věc co mě napadla. Nicméně "problém" přichází po ohřátí, stačí, abych dojel, nechal mašinu stát 30-40 minut, pak jede jak čtyrvál, než se zase zahřeje ..... Pak nastupujou vibrace při zátěži, když otevřu plyn, tak místo akcelerace to jakoby prdí do vejfuku a přes 150 se s tím nedá jet .......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Tom_P
#4 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 06.06.2009 18:28
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Nikdo žádná zkušenost? Z diskuzí vím, že s tím měla problém Kwasak a Tomas TT ..... docela bych potřeboval uklidnit Smile
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
cechi
#5 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 28.06.2009 10:01
Avatar člena


Příspěvků: 514
Registrace: 13.06.08
Cau,delato to,ze motorka jede divne.Kdyz ji nechas na volnobeh a pomalu pridavas tak jede jak traktor,chova se to stejne jako kdyz mas hoodne rozhozenou synchronizaci klapek.Jestli je modul spatny poznas velmi jednoduse,sundas plastove krytky z vika hlavy,nechas moto jet na volnobeh a postupne odpoj konektor od modulu,pokud po odpojeni bezi porad stejne je modul ko,pokud se zmeni trochu chod motoru je modul okSmile.To vsechno za predpokladu ze jsi si opravdu jisty svickama.Toto se vetsinou tyka jen modulu uvnitr vik,sekundarni moduly ze spodu nejsou tak tepelne namahane a nedelaji problemy.Jestli si pujdes koupit novy modul,tak se presvedc jestli ma sedy konec,tyto se delaji od 07 a jsou odolnejsi.Wink
 
W
#6 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 28.06.2009 11:55

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
Tohle jsem měl před asi 14dny... Shock Motorka jela tupě - jako v záběhu, /má 20tkm/ nad 110kmh při přidání plynu na 6tku, jen vibrovala a nejela...no děs. Byl sem z toho dost špatnej, protože jsem předím měnil svíce, synchra a ventily. Tak jsem měl podezření na sebe, pak taky na spodní fajfky či spodní cívky, povolený ventil či rozhozená synchra. Ale nikde nic. Zkontroloval sem i ventily a znovu synchra a zase nikde nic. BYL TO BLBÝ BENZÍN!!! Sem vypustil nádrž a dal 5l novýho benálu. Zlepšilo se to o hodně, tak na cca 90-95% púvodního stavu. Tak jsem následně vyjel 2 33 litrový nádrže a jeden den tomu dal na 900km docela čočku a ejhle... motor ožil, a jde ještě líp, než -li před púvodními patologickými příznaky. Múj závěr: humus v benzínu a následně zasviněné vstřiky a kat. Jak motor dostal nářez, z katu se vypálilo svinstvo a motor jde zas jak dělo. Takže jsem si z toho udělal závěr: občas tomu naložit ve větší míře, než-li turistické. Cool Jen to motúrku prospěje blushing
Upravil W dne 28.06.2009 11:58
 
Tom_P
#7 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 28.06.2009 12:03
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
To je odpověď do jinýho fóra ne, Wingu? Smile JInam myslíš, že se u benzíňáku můžou zasrat vstřiky + kat? .... U diesela asi ano, ale u benzínu jsem o tom neslyšel .....
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
W
#8 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 28.06.2009 12:26

Příspěvků: 386
Registrace: 06.03.08
Tome, no u mě to tak bylo... Dávaj teď do benzínu nějaký biopřísady či co, to je jedna možnost a druhá je , že v benzínu bylo trochu nafty či ředidla, díky zásahu personálu na pumpě. Moje tankování bylo na Slovnaft v SK. No a jestliže tam v benzínu byla i nafta, tak ta kat zanese sazemi... stejně tak lambda sondu.
Mě se to stalo také poprvé s benzíňákem, a bylo to rozhodně benzínem. Po jeho výměně to bylo stejně ještě prvních 300km nic moc a motor se rozjížděl postupně do púvodní formy. Ale jak dostal delší kouř na dálnici, tak se zcela změnil k lepšímu. Fakt. Žádný jiný rozumný dúvod,než že se vypálil kat , lambda a pročistily vstřiky, mě nenapadá.helpless
Upravil W dne 28.06.2009 12:28
 
Cycli
#9 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 28.06.2009 12:37
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Tom_P napsal:
To je odpověď do jinýho fóra ne, Wingu? Smile JInam myslíš, že se u benzíňáku můžou zasrat vstřiky + kat? .... U diesela asi ano, ale u benzínu jsem o tom neslyšel .....


To jsi teda toho ještě moc neslyšel. Smile Dělají se přípravky na čištění pavivové soustavy na benzínový motory. Takže se špiní (usazují) různé bordelizmy. No v katu nevim, tam se snad může jen napálit olej z motoru kterej ho žere místo benzínu. Nicméně souhlasím se skoro vším s Wingem. Dát přasky motoru tudíž vyrobit větší teplotu všude, větší podtlak co strhá bordel odevšud a dát lepší benzín dělá dlouhodobě divy. Nic tím aspoň nezkazíš.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Tom_P
#10 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 28.06.2009 12:38
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
I to je možný - no. Ncméně, teď mi přijdou nový tourancky, tak dostane kouř, jakej nedostala Smile Pak bude jezdit jak z praku Smile
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Cycli
#11 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 28.06.2009 12:45
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 2766
Registrace: 04.02.07
Taky si to myslím. Spousta věcí se tím dá odstranit. Třeba i auto po starým pánovi co nepřekročí 1500 otáček a 60km rychlost, tak je auto líný a ucukaný, ale dá se mu tímto způsobem domluvit. Pak všichni čuměj co jejich auto dokáže. thumbs up
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi


www.bmwgs.cz/infusions/reklama_seda_panel/img/logo_seda.jpg

http://www.bmwgs..../skype.htm
 
www.bmwgs.cz
Tom_P
#12 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 29.06.2009 07:03
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
Mimochodem, včera jsem natankoval obyč no-name natural 95 - vibrace + klepání, pak jsem nalil Vervu 100 a jede to jak ten čtyrvál - je to normální??? Shock
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
MALI
#13 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 29.06.2009 09:21
Avatar člena


Příspěvků: 1684
Registrace: 17.05.08
Asi jo. Taky tam mám teď no-name a je to znátSad Takže asi začnu tankovat jen něco lepšího. U XX byla výhoda, že i když si natankoval horší benál, tak poskakovaly otáčky, ale na výkonu to znát nebylo páč to byla překoňovaná bestieWink
 
Tom_P
#14 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 30.06.2009 13:04
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
No dobře, ale k čemu mi je expediční mašina, co žere jen 98 oktanovej benzín???
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Maris
#15 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 02.07.2009 09:38

Příspěvků: 522
Registrace: 14.04.09
Tom_P napsal:
No dobře, ale k čemu mi je expediční mašina, co žere jen 98 oktanovej benzín???

Naopak,1200 GS má sice velkou kompresi - 12:1,což je výsadou spíš sportovních mašin..Ale díky čidle klepání,může dvanáctka jet i na 91 oktanovej benzín.Nicméně výkon bude lehce snížen a spotřeba lehce vyšší..
http://news.autor...o-klepani/
 
karcici
#16 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 02.07.2009 11:19
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
.....ahoj ja myslim že problem s benzinom nebude v oktanovom čisle,ale v tom ako je benzin skladovany a expedovany.....to je že tieto problemy sposobuje nakondenzovana voda s neodkalenych nadrži,nafta ktora v nich zostava a nehovoriac o kde čom čo do neho leju na zvyšenie objemu no a samozrejme tym aj zisku......

.....12stkovy motor musi šlapat aj na 85 oktanovy benzin,možno nie tak tak pekne a kultivovane ale určite pojde
 
Tom_P
#17 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 02.07.2009 14:55
Avatar člena


Příspěvků: 975
Registrace: 23.03.08
tak já neříkám, že nejede, ale kultivovanost a zvuk je v čoudu ......
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
 
Maris
#18 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 02.07.2009 15:28

Příspěvků: 522
Registrace: 14.04.09
Ja jsem zvyklej na čtyřvál,takže kultivovanost jsem u boxeru nikdy nepociťoval..Wink
 
karcici
#19 
Zapalovací cívky 1200
Přidané 02.07.2009 16:08
Avatar člena


Příspěvků: 671
Registrace: 03.06.08
......tak je pravda že som to s tou kultivovanostou prehnal,tiež je to moj prvy dvojval a musel som si zvykat a všeličo prekusnut a privriet očiGrin.....ale už tie štvorvaly idu jak elektromotor a to je nuda............samozrejme nemyslim SS tie su v dnešnej dobe nakopane,ale už na to nemam abych to sedlalyummy
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1200GS a R1200GS Adventure (vzducháč) :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 94
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,728
Nejnovější člen: danbrabec

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI