Pánove, prosím vy co máte TOPCASE na 1200 vzduch rok 2008, co mate za top case?
mam ted vario od BMW ale chci neco bytelnejsiho na jednu vyklapecku, muzete doporucit?
děkuji
Jenom napíšu svou zkušenost že do originálního AL kufru od BMW co je na LCčkách se vleze i BMW Enduro helma.. Což se vůbec nezdá ale vleze.. A to je dobrej "dýl"
Over than 250k km on BMW GS bikes
Originál a givi outback. Oba v pohodě. Givi trošičku větší ale helma se vejde do obou. Oba jdou nastavit na klíč od Moto. Givi trochu hůř.
Upravil brtnik dne 07.04.2023 10:21
Originál hliníkovej. Absolutní spokojenost. Skoro ho nesundávám. Vleze se do něj Airoh Commander. Na výšku teda úplně na milimetry, ale vleze se. A doporučuji do něj nějakou tašku co jde vytáhnout ven. Brašny do vík se mi neosvědčily. Moc to tam nedrželo a měl jsem v tom akorát binec..
Za mě hliníkový Kappa/Givi, přeskládáš si stavítka a sjednotíš zámek na klíč od moto. Ušetříš polovinu ceny za origo BMW. Navíc si můžeš vybrat různé rozměry. Ten origo BMW se mi zdá na cestování malý... Nevidím v něm žádnou výhodu.
U předchozí motorky jsem měl kufr na dvě helmy a vlastně teď nevidím žádný extra rozdíl. Pokud budeš vybírat nějaký širší kufr, tak si pohlídej, ať ti nezavazí při otvírání bočních kufrů.
Mám top BigHusky a plotnu Marselus .... takže na rychloupínáky. S rezervou se do něj vejde enduro helma (Arai Tour X4)
Upravil j_a_k dne 07.04.2023 20:30
Alumilan je pro mě top! Mám 3kufry na 1150, procestovano s kuframa odhadem 80tis KM cestou necestou, spadnul sem s nima ani nevím kolikrát, v terénu, na asfaltu, mnohokrát, v zimě jsem teď měnil ten ochranný roh na bočáku, po uklouznuti na kruháči, motorka se klouzala několik metrů, pár nýtů, nový roh a jedeme dál. Viděl sem spousta kufrů a pochopím, že jiný kufry můžou být pro někoho hezčí, ale pro mě, z pohledu funkčnosti, je to TOP, sem šťastnej, že sem si tenkrát vybral právě tyhle kufry a jsem přesvědčený, že kdo si je pořídí, tak nebude nikdy litovat. Nikdy.
brtnik napsal: https://www.myend...ikovy-33l/
Nez nejakou garazovku bych osobne bral kufty Quro, ale zalezi na velikosti kterou člověk chce.
A co je tam za problém??? Nekvalitní hliník??? nekvalitní nýty??? Nekvalitní české ruce???
ludas napsal:
Alumilan je pro mě top! je to TOP, sem šťastnej, že sem si tenkrát vybral právě tyhle kufry a jsem přesvědčený, že kdo si je pořídí, tak nebude nikdy litovat. Nikdy.
Jeden problém je v topcase, že je tam ten úchyt v prostředku, není to na opření dělané, musí se vyndat a nebo na to pamatovat a nechtít to tam. Jasně jen v případě, že ho máš a že s tebou někdo jezdí
Upravil John_Ice dne 07.04.2023 21:58
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Jaky úchyt v prostředku? Top od něj jsem měl taky a vše bylo v pohodě.
Co cením, tak jako jediný z těchto českých výrobců má vyřešenou rychlou demontáž bočních kufrů. Jako jediný se nad tím zamyslel a vytvořil funkční řešení. Jednoduchosti sundávání bočních origo kufrů asi nedosahuje, ale cenou je poloviční. Další výhodou, jak tu někdo již psal, je případná opravitelnost a servis v případě pádu..
prosteoff napsal:
Jaky úchyt v prostředku? Top od něj jsem měl taky a vše bylo v pohodě...
chceš říct, že na víko jsi v pohodě přilepil opěrku? Já ne, musel jsem oddělat prostřední úchyt na víku
A když tam člověk dá rychloupínáky na boční kufry není problém to mít hned dole. A topcase nesundávám, kdo by to sundával, když je to gsa
Upravil John_Ice dne 07.04.2023 23:34
Zavděčit se všem, je umění, které nikdo nedokáže. 1200 GSA - 2011
Nevím, opěrku jsem nelepil, tolik jsem toho tehdy se spolujezdcem nenajezdil..
No když dáš na puky rychloupinaky, tak to rozhodně není ideální. Nevyhneš se nutnosti lozit do kufru a montovat to tam.. Ta plotna co prodává na boční kufry je skvělá. Divím se ostatním výrobcům, že zaspali rezignovali na vývoj a nedělají žádné inovace. Protože používat 20 let puky je trochu nešikovné. Ony by šlo s trochou snahy napodobit i upínání ala BMW. Každý kdo má rychlo upínací/sundávací kufry mi dá za pravdu. Je to prostě příjemné, během minuty odstrojit celou motorku.
prosteoff napsal:
Nevím, opěrku jsem nelepil, tolik jsem toho tehdy se spolujezdcem nenajezdil..
No když dáš na puky rychloupinaky, tak to rozhodně není ideální. Nevyhneš se nutnosti lozit do kufru a montovat to tam.. Ta plotna co prodává na boční kufry je skvělá. Divím se ostatním výrobcům, že zaspali rezignovali na vývoj a nedělají žádné inovace. Protože používat 20 let puky je trochu nešikovné. Ony by šlo s trochou snahy napodobit i upínání ala BMW. Každý kdo má rychlo upínací/sundávací kufry mi dá za pravdu. Je to prostě příjemné, během minuty odstrojit celou motorku.
Puky patria na kufre s ktorými chceš jazdiť off, tam ak spávaš pod stanom to nevadí. Ak nejazdiš off tak je naopak vhodné kúpiť s rychloupinakmi a nosiť ich na izbu. Nepoznám žiadny rychloupinaci systém, ktorý vydrží trvalejšie vibracie, dokonca ani Alu standart od H&B, čo sú najviac "tankistické" tak po týždni šotoliniek mal vôľu že som ich potom gurtňami priťahoval. Naopak kúpiť tašky do pukovych kufrov je asi najlepšia kombinácia.
Upravil patol dne 08.04.2023 10:24
Loni na jaře jsem taky řešil komplet kufry a bral jsem tady
https://moto-kufry-st.netstranky.cz/
Super přístup, několikrát telefonát pro upřesnění, barvu, borec i poradil jaký lešení aby tam kufry stoprocentně pasovaly atd. Boční na rychloupínáky, spousta doplňků.