Zdravím potřeboval bych radu ohledně dobíjení/baterie... Koupil jsem R1150GS 2001 bez ABS, majitel tvrdil že je v háji baterie že to dlouho stálo... (svítila za jízdy kontrolka baterie). Koupil jsem novou gelovou EXIDE baterii vše zapojil ale problém se nevyřešil. Když nastartuji nesvítí nic ani kontrolka neutrálu,baterie a otáčkoměr je na 0 napětí na baterii 12,5V, po přidání plynu naskočí otáčky rosvítí se kontrolka baterie i neutrálu a na baterii je 14V tudíž mám za to že alternátor bude v pohdě, zkošel jsem jsem i při plné zátěži a pořád je tam 14V. Kontrolka baterie ale svítí dál občas za jízdy zhasne občas ne, vždy se rosvítí když třeba brzdím, nevíte někdo po čem jít prosím?
Jen dodám že motorka cca rok stála a zvuk čerpadla se mi nezdá kvičí a mění občas i otáčky je možná nějaká spojitost?
Děkuji za jakokoliv radu ????
To by mohl být regler. Dneska už není mechanickej, tak by tam mohl být nějaký "bludný" proud. Prostě se podívej na regulátor napětí, bývá už součástí altíku, netuším, jak je to u 1150. Taky můžeš mít jen zadělané kontakty. Vytahej všechno z altíku, vyčisti, namázni, vraž to zpět a uvidíš. Pokud ti to dává 14 až 14,5V při záteži v mírných otáčkách, tak by to neměl být velký problém. Ale neboj se to změřit i se zátěží a ve vyšších otáčkách. Už jsem měl vadnou regulaci, kdy ve vyšších otáčkách prostě "vypadávala" a padlo napětí a rozsvítila se kontrolka. Do středních to bylo ok. Vyměnil jsem regulaci a bylo.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
me to u K1200lt delal nedosedajici uhlik ve starteru.byli tam tri a jeden nekdy nedolehal.jen upozornuju ze tam starter slouzil i jako pohon zpatecky,takze spojitost s danym problemem byt nemusi.ale melo to stejne priznaky.