Čau vespolek, vzhledem k tomu, že jsem přišel o tradičního off-road parťáka (velice tragickej příběh – radikalizoval se, přesedl na KTM 890 Adventure R, obul ostrý špunty a zábava v terénu pro něj teď začíná až kousek za tím, kde pro mě už končí), že mí další riding buddies jsou čistě asfaltoví a že jezdit mimo asfaltový silnice někde daleko od domova sám není úplně nejlepší nápad (i když i to jsem už podnikl, a ne jednou), říkám si, že se nejdřív poptám tady.
Primárně proto, že příští rok bych chtěl dát cca týden rekreačních šotolinek v Chorvatsku, Bosně atd., ale kdyby se našel někdo na občasný on/off vyjížďky okolo komína, o to líp.
Jsem z Berouna
Na horských silnicích jezdím rychle, ale nevadí mi čekat
Ve městech a vesnicích jezdím pomalu
V terénu rozhodně nejsem žádnej začátečník, ale jsem spíš opatrnej, velkej a opravdu zkušenej střelec by se se mnou nudil. Větší kládu přejet neumím, wheelie neumiím; do hlubokýho bláta nebo písku se pustím, jen když fakt není vyhnutí, zábava to pro mě není. Jezdit za zkušenejším mi ale nevadí, pokud to nevadí jemu
Nevadí mi naopak ani míň zkušenej parťák. Jen pokud nemá s offem vůbec žádný zkušenosti, asi by bylo lepší napřed nabrat aspoň nějaký doma
Spím raději v penzionech, jím v restauracích, na kempování ani nemám výbavu
Jsem ranní ptáče, pít do tří do rána a vyrážet v poledne na mě není
Jsem dochvilnej a mám rád věci zhruba (ne do puntíku) naplánovaný předem, s
vekým salámistou bychom se vzájemně akorát s...i.
Ten Balkán bych ideálně chtěl v květnu nebo v září. Týden, víc tomu dát nemůžu. Nevadí mi ani jet po ose ani si půjčit dodávku, to je na domluvě.
Rád se samozřejmě přidám i k nějaký partě, pokud nebude moc velká. S tím nemám dobrý zkušenosti.
Takže doufám, že se tu najde nějakej princ, kterej mě zachrání a nebudu muset do bahna fejsbukových skupin, který jsou prolezlý retardama všeho ražení
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,